Kuzhina, 7 rregulla për ta organizuar që dieta të ketë sukses

NeVertiti

Kohe & Stine
Staff member
Kuzhina, 7 rregulla për ta organizuar që dieta të ketë sukses

1.Fshihni ushqimet kalorike

Kur doni të humbni peshë, grumbullimi i ushqimit të shëndetshëm është i rëndësishëm, por nëse i vendosni ato në vendin e gabuar, atëherë nuk mund t’i blini ato. Siç konfirmojnë studime të shumta shkencore, mënyra në të cilën ruhet ushqimi nuk konsiderohet vetëm si zgjedhja e të njëjtave ushqime, por mund të ketë edhe një ndikim të rëndësishëm në dietë, duke bërë dallimin midis suksesit dhe dështimit. Dhe një ndër këshillat e sugjeruar nga ekspertët dhe e cituar nga faqja «Prevention» është që të mos mbajmë në hyrje të kuzhinës ushqime joshëse si biskota, patatina apo të tjera të ngjashme, “sepse mjafton të shikoni ushqimin dhe t’iu vijë dëshira për të ngrënë, qofshi të uritur apo jo”, shpjegon dijetari Georgie Fear. Jo çuditërisht, një studim i botuar në revistën “Health Education & Behavior” ka zbuluar se mbajtja e drithërave dhe pijeve në sipërfaqen e punës mund të çojë në një peshë mesatare prej pothuajse 10 kg më shumë (mesatarisht) sesa ato që nuk e bëjnë.



2.Mbajeni shportën e frutave gjithmonë plot

I vetmi përjashtim nga rregulli për sa i përket ushqimit ka të bëjë me shportën e frutave, sepse është vërtetuar shkencërisht (nga studimi i mëparshëm) se kërcinjtë që ngelen nga frutat peshojnë rreth 6 kg më pak se të tjerat dhe arsyeja është e dyfishtë. “Fruta është një rostiçeri me kalori të ulët, kështu që lëmë që ta shohim në mënyrë që të hamë sa më shumë”, thotë dijetari Sarah Pflugradt. Sikur të mos mjaftonte, frutat nuk janë aq joshëse sa çokollata ose ndonjë ushqim tjetër, që do të thotë se ka një shans më të madh për të zgjedhur vetëm një frut nëse je vërtet i uritur.

3.Përgatitni ushqime të shëndetshme, të ndara në racione

Siç ka zbuluar Google, mbajtja e frutave të thata në një vend të lehtë për t’u arritur është një mënyrë efektive për t’i bërë njerëzit të zgjedhin më shpesh këto ushqime. “Sapo të blihet dhe të çohet në shtëpi, do të ishte e dobishme që të ndaheshin ushqimet në çanta të vogla ose në kontejnerë me një pjesë – ende sugjeron Pflugradt – në mënyrë që të dekurajojë të gjithë “llupësit”.

4.Sistemoni në mënyrë strategjike qilarin dhe frigoriferin

Nëse jetoni vetëm, është më e lehtë të qëndroni larg nga ushqimet kalorike: thjesht mos i blini ato, në mënyrë që të mos bini në tundim. Por nëse anëtarët e tjerë të familjes do t’u pëlqente t’i mbanin, për ne nuk do të mjaftonte thjesht t’i mbanim larg nga tavolina e punës, sepse siç tregohet nga një studim në revistën PloS One, shikimi i një ushqimi të shijshëm mund të jetë mjaftueshëm për të na bërë që t’i hamë. Në këtë rast, zgjidhja më e mirë është t’i vendosni ato në një vend ku nuk i shihni çdo herë që hapni qilarin ose frigoriferin, si një raft shumë i lartë ose shumë i ulët, kështu që edhe ju harroni që i keni ato ushqime. Përkundrazi, hulumtime të shumta kanë treguar se rregullimi i ushqimeve të shëndetshme në plan të parë, siç është rafti qendror, jo vetëm që do të bëjë më të lehtë gjetjen, por gjithashtu do të nxisë njerëzit që të bëjnë zgjedhjen e tyre të parë.

5.Mbani gjithmonë ushqime të konservuara

Përveçse janë të pasura me fibra dhe proteina, fasulet, dhe thjerrëzat munden menjëherë t’u japin një shije të re (dhe më të mirë) supave dhe sallatave, duke ndihmuar gjithashtu humbjen e peshës (përfundimi është në American Journal of Nutrition Clinical). Pra, mbani një furnizim të mirë në qilar, në mënyrë që t’i keni gjithmonë në dispozicion në rast se frigoriferi është i zbrazët ose nëse nuk keni pasur kohë (ose dëshirë) për të hyrë në kuzhinë, kjo gjë ndihmon për të shmangur rrezikun e marrjes së ushqimit.

6.Zgjidhni enë të përshtatshme


Duke u nisur nga supozimi shkencor se ushqimet që shihni janë ato që dëshironi të hani, vendosni ushqime të shëndetshme në enë plastike transparente, duke lënë ushqimet më kalorike dhe më pak të shëndetshme në kontejnerë të errët ose në fletë alumini, kjo gjë do ta bënte më të lehtë zgjedhjen tuaj dhe do ta mbantendietën në rrugën e duhur. Konfirmimi vjen nga një studim i Universitetit Cornell, ku u pa që mbajtja e çokollatave në zyrë në një enë të errët dhe të mbyllur me një kapak, në vend të asaj transparente, ka bërë që të hahen dy më pak në ditë.

7.Eliminoni rrëmujën


Frigoriferi dhe qilari nuk janë të vetmet vende që duhet të mbahen të pastra në kuzhinë, sepse lavamani dhe tryeza meritojnë vëmendjen e njëjtë. Dhe arsyeja shpjegohet në një hulumtim të publikuar në revistën “Mjedisi dhe Sjellja”, ku shihej se të qenit në një kuzhinë të çrregullt e shtyn personin të grykëzohet me biskota (krahasuar me karrota më të shëndetshme), duke ngrënë rreth 100 kalori më shumë. “اdo stres shtesë, duke qenë në një mjedis të çrregullt, mund të shkaktojë një përulje, kështu që duke u ruajtur gjërat brenda hapësirës suaj të jetesës mund t’ju ndihmojnë të ndiheni më të lumtur dhe kështu të kufizoni dëshirën tuaj për të marrë”, thotë studiuesi.

(gazeta-Shqip.com)
 
Top