• Mirësevini tek Forumi Virtual

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diksutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti.

    Regjistrimi është plotësisht falas në komunitetin tonë, pasi të regjistrohesh do të gëzosh shumë të drejta si të japesh mendimin tënd në një diskutim, të hapësh një diksutim tëndin, të komunikosh me anëtarët e tjerë të komunitetit në mënyrë private, të marësh pjesë dhe të votosh në konkursin e poezisë dhe të fotografisë dhe shumë opsione të tjera... duke përdorur mënyrën më të thjeshtë dhe të sigurtë për tu rregjistruar
    GOOGLE Microsoft Yahoo

    Për cdo problem mos hezitoni të na " KONTAKTONI ".

Ushqimet qe nuk te plakin .

PiNkY

Anëtar i Nderuar


Plakja eshte nje proces qe do vite te shfaqet me sy te lire , por ai shfaqet menjeher pas lindjes se foshnjes . Ne te vertet plakja nuk eshte tjeter pervecse riprodhimi i gabuar i qelizave ne menyre te vazhdueshme , qe pak nga pak sjell degradimin e organizmit .

Megjithate ekzistojne disa ushqime , te cilat jane ne gjendje te ngadalesojne mekanizmin e plakjes , kshu beri te ditur e perditshmja ruse " a pravda"
e cila i referohej nje studimi ne france . Ne ket vend qe prej tete vitesh 13 mije vullnetare kan pranuar ti nenshtrohen marrjes se nje pilule ku perzihen 5 lloj antioksidantesh natyral si , betakaroteni , vitamina C e E . zinku dhe seleni .

Rezultatet kanë treguar si nivelet e vdekshmërisë dhe të plakjes mund të ulen deri në 30%, اka do të përkthehej jo vetëm me më shumë vite jetë, por edhe me më shumë vite bukuri e rini.
Megjithatë, për të arritur këto rezultate nuk është e domosdoshme të marrësh pilulën e mjekëve francezë, pasi janë të shumta ushqimet që përmbajnë antioksidentët kaq shumë të dobishëm.
Vaji i ullirit është një shoqërues shumë i mirë i اdo pjate, për shkak të yndyrnave të tij natyrale dhe antioksiduesve.

Rrushi, molla, banania dhe pjepri janë të pasur me vitamin C. Domatja, lajthitë e bajamet përmbajnë sasi të mëdha të vitaminës E dhe zinkut, ndërsa betakarotina gjendet me shumicë tek karrotat.

Pavarësisht studimit, ajo që mjekët theksojnë, është se mënyra më efektive për të zgjatur jetën është duke hequr dorë nga veset e rrezikshme si duhanpirja apo alkooli./hugsword/
 
Top