Nuk është mish, është jetë .

“Nuk është mermer, është mish”.
Kjo është gjëja e parë që mendojmë kur admirojmë "Përdhunimin e Proserpinës", skulpturën e mrekullueshme të krijuar nga një shumë i ri: Gian Lorenzo Bernini midis 1621 dhe 1622.
Ai ishte vetëm njëzet e tre vjeç. Sipas mitit, Proserpina ishte e bija e Ceres, perëndeshës së tokës dhe pjellorisë. Një ditë Plutoni, mbreti i nëntokës, vendosi të vinte në tokë. Pas një bredhje të gjatë ai vuri re vajzën e re teksa ajo po mblidhte lule në bregun e liqenit të Perguzës, në Enna. I magjepsur, ai vendosi ta rrëmbejë atë dhe e bëri gruan e tij dhe mbretëreshën e botës së krimit.
Bernini përfaqëson skenën pikërisht në momentin kur Plutoni rrëmben Proserpinën, dhe ai e bën këtë me një realizëm që lë të hutuar, të shtangur këdo që do ta admirojë këtë vepër. Janë detajet që mahnitin, si lotët e Proserpinës, e cila, e dëshpëruar, bërtet për ndihmë.
“Nuk është mermer, është mish” përsërisim me vete, i njëjti mish në të cilin zhyten duart e Plutonit në përpjekje për të kapur vajzën.
"Nuk është mish, është jetë." 💛🦋💛
Anunnak 💛👍
wpid-photo-23nov2012-17051.jpg
IMG_20220925_103735.jpg
 
Edhe Rrëmbimi i Proserpinës 💛🦋💛
 
Arti klasik dhe artistet e asokohe gjithmone do jene te paarrtitshem.
Në kohët romake, Apollonia në Fier ka qënë kryeqyteti i artit dhe kulturës në të gjithë imperin.
Çezari flet për artin e skulpturave gjatë konfliktit e tij me Pompeo në Apolloni..😁
 
Top