• Mirësevini tek Forumi Virtual

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diksutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti.

    Regjistrimi është plotësisht falas në komunitetin tonë, pasi të regjistrohesh do të gëzosh shumë të drejta si të japesh mendimin tënd në një diskutim, të hapësh një diksutim tëndin, të komunikosh me anëtarët e tjerë të komunitetit në mënyrë private, të marësh pjesë dhe të votosh në konkursin e poezisë dhe të fotografisë dhe shumë opsione të tjera... duke përdorur mënyrën më të thjeshtë dhe të sigurtë për tu rregjistruar
    GOOGLE Microsoft Yahoo

    Për cdo problem mos hezitoni të na " KONTAKTONI ".

Keni dhimbje nga periodat? Këto janë ushqimet që duhet të konsumoni për lehtësimin e tyre

Hera

Moderatorë
lehtësimin e tyre
Keni dhimbje nga periodat? Këto janë ushqimet që duhet të konsumoni për lehtësimin e tyre


Është ajo periudhë e muajit dhe gjëja që i frikësoheni më shumë janë dhimbjet e tmerrshme të periodave. Përpara se të vraponi drejt ilaçeve apo ushqimeve të çfarëdoshme, duhet të dini që ka disa ushqime që do jua bëjnë jetën (dhe dhimbjen) më të lehtë.
Çokollata e zezë
Këtë jua kërkon vetë trupi, sepse e di çfarë do. Çokollata e zezë është plot me antioksidantë që ndihmojnë trupin në përgjigjen inflamatore për t’ju lehtësuar dhimbjet.

Uji
Uji është gjithnjë i nevojshëm, sepse duhet të qëndroni të hidratuar. Prandaj sidomos në ato ditë, konsumoni sa më shumë të mundeni.
Banane
Bananet janë zgjedhja më e mirë, si pas stërvitjes, ashtu dhe në rastin e dhimbjeve të periodave. Arsyeja është sepse bananet kanë kalium, i cili nëse është në sasi të pakët në trup, përkeqëson gjendjen tuaj.
Ananasi
Ai përmban vitamina dhe enzima që ju qetësojnë muskujt dhe gjithashtu, ju përmirëson dhe humorin.

Salmoni
Arsyeja pse salmoni është ushqimi i duhur, është sepse përmban omega-3 dhe vitaminën D, që ju ndihmon njësoj si të ishte anti-inflamator.
Çaji
Është tashmë e ditur që një gotë çaj jeshil apo kamomil ju ndihmon për të qetësuar mendjen, trupin dhe shpirtin.
Kosi
Ushqimet që janë të pasura me kalcium ju ndihmojnë gjithashtu në pakësimin e dhimbjeve të periodave. Tashmë e dini se çfarë të hani për mëngjes/darkë.
Arra
Kombinoni kosin me arra, të pasura me omega-3 dhe shijojeni ditën tuaj të qetë.
Gjalp kikiriku
Harrojeni sheqerin në ëmbëlsira, pasi gjalpi i kikirikut i pasur me vitaminën E, është ai që ju duhet.
Fara luledielli
Dhe farat e lulediellit përmbajnë vitaminë E, dhe gjithashtu janë një zgjedhje e këndshme për t’u konsumuar mes vakteve.
/Blitz.al/
 
Top