• Mirësevini tek Forumi Virtual

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diksutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti.

    Regjistrimi është plotësisht falas në komunitetin tonë, pasi të regjistrohesh do të gëzosh shumë të drejta si të japesh mendimin tënd në një diskutim, të hapësh një diksutim tëndin, të komunikosh me anëtarët e tjerë të komunitetit në mënyrë private, të marësh pjesë dhe të votosh në konkursin e poezisë dhe të fotografisë dhe shumë opsione të tjera... duke përdorur mënyrën më të thjeshtë dhe të sigurtë për tu rregjistruar
    GOOGLE Microsoft Yahoo

    Për cdo problem mos hezitoni të na " KONTAKTONI ".

Investimi me efikas i te ardhurave.

Investimi me efikas i te ardhurave.


Pavaresisht nga mosha ose situate financiare, është e nevojshme per te gjithe te krijojne një plan financiar. Ky plan duhet ndertuar me qellime specifike dhe menyra per te arritur keto qellime. Ne temen e meposhteme do hidhen idem mbi investimet ne Aksione, Bonds, Certificates of Deposits (CD), Tregjet e Lekut (money markets), Stock Funds, IRA dhe disa lloje te tjera investimesh afatshkurtra dhe afatgjata që rrisin ne menyren me efikase te ardhurat tuaja.

Analizim I situates
Per te patur një ide me te paster per levizjen e parave është e nevojshme te analizoni situaten tuaj financiare. Tabela financiare ndertohet ne forme “Balance Sheet” ku nga njera ane e tabeles jane te ardhurat, si p.sh:
- Fondet ne llogarite e rrejdhshme (checking accounts)
- Fondet ne llogarite e kursimeve (savings accounts)
- Investimet ne biznese te ndryshme
- Aksionet
- Vlera e shtepise tuaj
- Vlera e makines tuaj
- Dhe ndonje investim tjeter I tundeshm apo I patundeshem

Nga ana tjeter e tabeles vendosni detyrimet tuaja financiare- duke filluar nga borxhet per makinen, tek kredia e shtepise e deri tek borxhi I kartave te kreditit. Vlera që del nga kjo tabele është “vlera juaj monetare” që mund te jete positive ose negative.

Njekohesisht ndertoni dhe një permbledhje te te ardhurave tuaja ku krahasoni paret që vine (rroga, interesi I investimeve, interesi ne aksione etj) me ato që dalin (qeraja e shpise, faturat e deri tek ushqimi). Ndryshimi midis pareve që hyne dhe dalin është “fitimi personal”



Investimi I te ardhurave

Investimi nuk është e thene te jete pune e komplikuar ose e rrezikshme. Biles është gje e thjeshte per ate që lodhet pak per te mesuar disa koncepte thelbesore. Investimet jane te ndara ne dy lloje te sigurta dhe te rrezkishme . Kuptohet sa me I sigurt është një investim aq me pak interes fitimi ka, dhe anasjelltas.

Siguria dhe rreziku I investimit
Nese ne një investim nuk pranoni dot një humbje me me teper se 10% te “principalit” (shumes themelore te investuar) atehere është me mire te investoni ne një produkt te sigurt. Duhet patur parasysh se dhe një luhatje e vogel e inflacionit me 3% ja ul vleren $1000 ne $858 ne 5 vjet. Keshtu nese planet tuaja jane afatgjata është mire te investohet ne produkte me rrezik me te larte, duke menduar se cdo humbje do te rikuperohet me kalimin e kohes.

Investimet e sigurta Investimet me te sigurta momentalisht ne Amerika jane Treasury Bills dhe certificates of deposit (CD), ku principali I derdhur garantohet 100% nga qeveria. Keto lloj investimesh japin te ardhura te rregullta vjetore ne baze si perqindje e principalit te derdhur. Kuptohet per arsye se jane investime me pak te rrezikshme dhe te ardhurat nga to jane modeste, me 5% - 6%

Investimet e Rrezikshme Keto lloj investimesh, me te perhapurat jane aksionet, kane potencial te japin një interest e larte ne një kohe te shkurter po gjithashtu paraqesin rrezik me te madh. Megjithate gjate 51 viteve te fundit S&P 500 (që është tregu kryesor I aksioneve) ka dhene një interes mesatar prej 12.6% .

Aksionet
Kur blen aksione tek një kompani behesh pjeserisht pronar I asaj kompanie, dhe si I till eke te drejte te maresh një perqindje te fitimit te asja kompanie. Kjo perqindje fitimi quhet dividend dhe u shperndahet aksionerve ne fund te cdo viti fiskal. Gjithashtu fitim mund te akumulohet duke e shitur pjesen tende te kompanise per një cmim me te larte se ai me te cilin e ke blere. Zakonisht ngritja e vleres se aksioneve ndodh gjate boomit ekonomik dhe kompania është duke u zgjeruar. Ka perjashtime, kur dhe nese ekonomia është ne renie, aksionet e një kompanie te vecante persojne ngritje per arsye te një produkti ose sherbimi te vecante që ajo shet, p.sh kompanite e mjeteve ushtarake gjate një kohe lufte. Per kete arsye aksioneret duhet te jene ne gjendje te parashikojne luhatjet e ekonomise.
Sic e permendem ky lloj investimi ka një rrezikshmeri me te larte. Megjithate që nga viti 1921 S&P 500 ka patur vetem kater vjet ku aksionet kane rene ne vlere me me teper se 20%. Kompani që meren me shitje blerje aksionesh jane shume, megjithate une ju rekomandoj Thompson Financial, Wachovia dhe Washington Mutual. Keto institucione kane "financial advisors" shume te mireinformuar dhe e bejne investimin te thjeshte e te kuptueshem

Fondet Aksionere “stock funds” keto pelqej me teper
Disa kompani mblidhen bashke dhe ofrojne një aksion te vetem per te dhene një aksion me te stabilizuar dhe me me pak rrezik (pasi rekuperojne njera tjetren). Ky lloj stoku quhet “fond aksioner”. Zakonisht duhet te jete i pranishem ne cdo portofol aksionesh per ta bere kete portofol me te qendrueshem. Megjithese nuk është aq fitimprures sa aksionet e thjeshta, ai ofron perseri te ardhura me te medha se bonds, cds apo Treasury Bills.

Bonds (Premtimet)
Bondi është një premtim i një korporate apo qeverise per te kthyer një borxh që investori u ka dhene. P.sh Kompania A i shet R2T një premtim per $1000, ku premton se do i ktheje kete shume per 4 vjet (afati kohor varjon)- dhe gjate kesaj kohe do i paguaje interes perqindjeje ne kete principal. Bonds mund ti bleni fare thjeshte ne cdo banke.


CD
Certificates of Deposits u shiten nga Bankat depozitorve që bien dakort ti lene parate per një kohe te caktuar (nga ca dite ne dhjetra vjete). CD’s japin një perqindje me te madhe te ardhurash se llogarite e kursimeve (saving accounts), dhe cd-te që jane lene per një afat kohor me te gjate japin një perqindje me te larte. CD-te jane te garantuara ne Amerike nga Banka e Amerikes. Si bonds dhe CD mund te blehen nga banka që i ofron.

Postimi tjeter (kur tja kem ngene) do jete mbi Tregjet E Lekut (money markets) dhe IRA-t. Megjithate per te patur një portofol financiar stabel rekomandoj kombinim te te gjithe ketyre produketve per te dhene rrezik dhe fitim te balancuar. Pyetjet mbi produkte specifike (per cmime, luhatje dhe ne pergjithesi jane) te mirepritura….
Pavaresisht nga keto zhvillime, thellimi financiar dhe perafrimi i standardeve institucionale dhe qeverisese me praktikat me te mira nderkombetare mbetet ende larg permbushjes ne Evropen Juglindore. Ashtu si me cdo proces tjeter tranzicioni dhe perafrimi, rruga drejt një ekuilibri te ri ballafaqohet me mjaft rreziqe dhe me një sere sfidash te medha. Keto sfida mund te klasifikohen gjeresisht ne tre kategori te pergjithshme: stabiliteti institucional, makroekonomik dhe ai financiar.

Per sa i perket sfidave institucionale, reformat legjislative mbeten ende te paperfunduara dhe sic e shpreha me lart, segmentet e rendesishme te tregut financiar – si per shembull tregjet e letrave me vlere – ne disa raste mungojne ose jane te pazhvilluara. Mbi te gjitha, është e rendesishme te pranohet se nuk mjafton vetem ceshtja e legjislacionit, por dhe vete zbatimi i reformave. një sistem i dobet gjyqesor, te drejta pronesore te dobeta, zbatimi jo i plote i kontratave dhe korrupsioni jane te gjithe faktore që pengojne zhvillimin efikas te ndermjetesimit bankar dhe financiar, si dhe veshtiresojne kredidhenien afatgjate per sektorin e pergjithshem. Nuk do te doja te thellohesha me tej ne keto ceshtje, megjithate kjo nuk do te thote që ato bartin rendesi me te vogel.

II - Sfidat e politikes makroekonomike dhe monetare

Detyra kryesore e politikes monetare është te siguroje stabilitet monetar. Si teoria ekonomike, ashtu edhe eksperienca e kaluar tregojne se stabiliteti monetar perben objektivin kryesor te politikes monetare. Kjo është baza logjike per krijimin e bankave qendrore te pavarura me një mandat te qarte, ruajtjen e stabilitetit te cmimeve. Bankat qendrore që mbrohen nga presionet politike, nuk do te sakrifikojne objektivin afatgjate te stabilitetit te cmimeve per te marre fitime kalimtare afatshkurtra.

Regjimet e politikes monetare ne Evropen Juglindore variojne, nga shenjestrimi i inflacionit dhe luhatjet e pavarura deri tek regjimi i fiksuar i kursit te kembimit ne formen e bordeve te monedhes. Gjate viteve te fundit, keto regjime monetare jane vene ne prove nga flukse te medha hyrese te kapitalit, duke nxitur rritje te shpejte te kredise dhe te kerkeses se brendshme ne rajon. Nderkohe që kjo ka cuar kohet e fundit ne disa presione inflacioniste, inflacioni i pergjithshem, ne pergjithesi është frenuar. Ndikimi kryesor ka rene mbi bilancin e jashtem, me flukset e kapitalit që perbejne një faktor madhor ne zgjerimin e deficitit te llogarise korrente.

Deficitet e jashtme te larta paraqesin një sfide per zbatimin e politikes monetare, duke rritur rrezikun e pershtatjeve te pernjehershme dhe duke sjelle luhatshmeri te larte te kurseve te kembimit, te cilat mund te demtojne stabilitetin monetar. Zgjedhja e regjimit te kursit te kembimit ka implikime te rendesishme ne drejtim te qendrimit te politikes monetare.

Te nisim me regjimet e kursit te fiksuar te kembimit. Disa vende ne rajon kane zgjedhur regjimin e fiksimit te vleres se monedhes vendase ose regjimin e luhatjes se menaxhueshme (tightly managed floats) kundrejt euros, si një perpjekje per te ankoruar pritjet e inflacionit, ne vijim te hiperinflacionit. Kjo ka dale mjaft e suksesshme. Nga periudha afatmesme deri tek periudha afatgjate, kushtet e paritetit te fuqise blerese duhet te sigurojne që normat e inflacionit ne keto vende te konvergojne me ate te zones se euros – duke lejuar divergjenca te mundshme per shkak te efektit Balassa –Samuelson. Megjithate, ne praktike, nga periudha afatmesme ne periudhen afatgjate, konvergjenca nuk ndodh domosdoshmerisht pasi cikli i biznesit te ketyre vendeve nuk është plotesisht i sinkronizuar me ate te Eurozones dhe politika monetare e Eurozones nuk është domosdoshmerisht me optimalja per vende që fiksojne vleren e monedhes se tyre kundrejt euros. Si rezultat, kohet e fundit disa vende ne rajon i kane pasur normat reale te interesit ne nivele afer zeros, ose ne disa vende, edhe ne nivele negative, duke nxitur keshtu rritjen e kredise, kerkesen vendase dhe duke kontribuar ne kete menyre ne zgjerimin e deficiteve te llogarise korente.

Dihet se me një objektiv te kursit te kembimit, dhe me një llogari te hapur kapitale, politika monetare nuk mund te perdore instrumentin e normes se interesit per te frenuar rritjen e kredise dhe presionet e kerkeses. Per kete arsye, masat administrative dhe te matura ndonjehere jane perdorur per te kufizuar rritjen e kredise. Megjithate, sic e tregon edhe eksperienca e vendeve te Bashkimit Evropian, keto masa rrezikojne te anashkalohen ne periudhen afatmesme, duke marre kredi nepermjet institucioneve financiare jobanka ose nepermjet kredimarrjes direkte nga jashte. Keshtu, keto instrumente perfaqesojne vetem një politike te dyte. Kjo con ne konkluzionin se per te siguruar stabilitetin monetar nen regjime fikse te kursit te kembimit, politika monetare ka mjaft nevoje per mbeshtetjen e politikave fiskale, strukturore dhe te ardhurave, per te perballuar deficitet e jashtme ne periudhen afatgjate.

Ne vende me regjime me te luhatshme te kursit te kembimit, politika monetare është ne gjendje te pakesoje presionet e kerkeses se brendshme, duke siguruar keshtu stabilitetin e cmimeve dhe duke kontribuar ne deficite te jashtme me te uleta, nepermjet rritjes se normave te brendshme te interesit. Megjithate, autoritetet kane hezituar per te perdorur plotesisht instrumentin e normes se interesit per kete qellim. Ne te vertete, pavaresisht nga rritja e fuqishme ekonomike, normat reale te interesit kane qene ne renie edhe ne keto vende, ndonese ne nivele te ndryshme. Gjykimet lidhur me kursin e kembimit dhe ndikimi i mundshem i luhatshmerise se larte te kursit te kembimit ne rritjen dhe zhvillimet e llogarise korente, kane qene arsyeja kryesore per kete metode te matur. Per me tej, autoritetet kane qene te shqetesuara se një rritje ne normat e interesit mund te terheqe flukse shtese kapitali, duke rritur keshtu potencialin per kthime prapa te papritura, që mund te cojne ne luhatshmeri te tepruara te kursit te kembimit dhe mund te pengojne arritjen e stabilitetit te cmimeve.
Ndonese i kuptoj keto shqetesime, zgjidhja e regjimit te kursit te kembimit është e rendesishme, per te lejuar autonomine e politikes monetare. Por kjo gjithashtu do te thote që, kjo autonomi duhet te perdoret per te arritur stabilitetin e cmimeve. Politikat e matura fiskale dhe te te ardhurave, si dhe reformat strukturore mund te japin një kontribut madhor ne stabilitetin monetar, edhe nen regjimin e shenjestrimit te inflacionit, prandaj politike beresit duhet te ndalen per te dhene kontributin e tyre ne kete drejtim.

një ceshtje tjeter per t’u vleresuar është: Sa duhet te shqetesohemi rreth rritjes se deficiteve te llogarise korente? Kjo pyetje nuk është e lehte per t’iu pergjigjur, pasi vleresimi i perballueshmerise se deficiteve te larta te llogarise korente dhe flukseve te kapitalit ne tregjet ne zhvillim nuk është i drejtperdrejte. Zhbalancimet e medha te llogarise korente ne vetvete nuk jane domosdoshmerisht “te keqija” dhe mund te jene me se miri rezultat i procesit te konvergjences. Sipas teorise standarde ekonomike, ka mjaft sens që ekonomite e tregjeve ne zhvillim – me një nivel relativisht te ulet te financimit te kapitalit dhe rritje te larte produktiviteti – te marrin hua ne tregjet nderkombetare me qellim që te financojne nevojat per investim, dhe per te lehtesuar konsumin. Megjithate, ne praktike, ne shohim që disa tregje ne zhvillim – dhe ketu i referohem vecanerisht ekonomive te Azise Juglindore – jane bere eksportues te kapitalit neto, gje që nuk pajtohet fare me parashikimin teorik. Kjo gjithashtu është ne kontrast me situaten aktuale ne Evropen Juglindore si dhe ne shtetet e reja anetare te BE-se.

Atehere, si te rakordojme teorine ekonomike me kete realitet ekonomik me shume faqe? Cilesia e institucioneve financiare është kyci per pergjigjen e pyetjes. Ne Evropen Juglindore, integrimi financiar me BE-ne e permiresoi kredine per konsumatoret dhe per bizneset. Perkundrazi, dobesite ne drejtimin e pergjithshem te sektorit financiar ne Azine Juglindore kontribuan ne krizen financiare te viteve 1997-98 dhe, kohet e fundit, edhe ne bumin e kredise per konsum si dhe ne falimentime, duke rezultuar me një kapacitet te ulet per te thithur kapitalin e huaj. Ne rastin e Kines, mungesa e institucioneve financiare te orientuara nga tregu – se bashku me mungesen e një rrjeti te sigurise sociale per sigurimin e kujdesit shendetesor, arsimin dhe pensionet – mund te shpjegojne rritjen e kursimit parandalues te tepruar. Keshtu, si ne Azine Juglindore ashtu edhe ne Kine, reformat ne sektorin financiar duhet te kontribuojne ne uljen e tepricave te llogarise korente.

Megjithate, rreziqet që shoqerojne zhbalancimet e medha ne Evropen Juglindore nuk duhen nenvleresuar. Ne kete kuader, është interesante te vecojme se sipas treguesit te fundit empirik, gjate 35 viteve te kaluara, vendet ne zhvillim me rritje me te shpejte, kane treguar që perdorin me pak kapital te huaj dhe kane kaluar deficite me te vogla te llogarise korente. Ne te njejten kohe, ato vende me zhvillim te shpejte kane thithur me shume investime te huaja. Investimi i huaj direkt, i cili është një burim relativisht i qendrueshem kapitali dhe që synon te permiresoje aftesine prodhuese te vendeve pritese, duket, per rrjedhoje, se shoqerohet me rezultate me te larta makroekonomike.

Llojet e tjera te flukseve te kapitalit nuk mundet domosdoshmerisht te sjellin pasoja negative, por sigurisht shkaktojne rreziqe me te medha, ne vecanti nese cojne ne konsumim te tepert dhe ne fryrje te cmimit te aktiveve. Si rrjedhim, reduktimi i zhbalancimeve te medha dhe sigurimi i financimit te tyre nepermjet flukseve me pak spekulative te kapitalit, te tilla si IHD, do te ndihmoje ne rritjen e qendrueshmerise se ekonomive te Evropes Juglindore.

III - Sfidat e stabilitetit financiar

Pervec sfidave makroekonomike, flukset e medha te kapitalit dhe rritja e shpejte e kredise sjellin një seri rreziqesh per stabilitetin financiar. Kur vleresojme keto rreziqe, duhet te merret parasysh se kjo rritje e shpejte e kredise se sektorit privat pasqyron gjeresisht efektin e kapjes (“catching-up” effect), pasi te gjitha vendet ne Evropen juglindore, te pakten deri disa vite me pare, kishin një nivel shume te ulet te ndermjetesimit financiar. Megjithate, studimi empirik konfirmon se rritja e “shpejte” e kredise mund te coje ne cekuilibrime financiare, por jo domosdoshmerisht. Keshtu, ne kurre nuk mund ta dime saktesisht rrezikun aktual që një norme e caktuar e zgjerimit te kredise mund te shkaktoje per qendrueshmerine financiare, por pervoja e kaluar tregon per monitorim te ngushte te zhvillimeve te rritjes se kredise.

Ne Evropen Juglindore, mund te dallojme te pakten tre lloje rreziqesh, te cilet kerkojne monitorim te ngushte. Se pari, perceptohet se një pjese shume e madhe e kredise financon konsumin me teper sesa investimin, gje që shkakton rrezikun e mbi kredimarrjes nga ana e individeve që kane pak pervoje ne administrimin e borxhit te tyre. Se dyti, rritja e shpejte e kredise e ben te veshtire vleresimin e cilesise se kredise. Vellimi i madh i kredive te reja tenton te zvogeloje raportet e kredive te keqija ne periudhen afatshkurter, per shkak se problemet potenciale te cilesise se portofolit ne pergjithesi materializohen me një vonese te konsiderueshme. Per me teper, zgjerimi i shpejte i kredise mund te sjelle gjithashtu standarde me te uleta per rishikim, duke cuar keshtu ne huadhenien ndaj atyre klienteve që jane me pak te besueshem per kredi. Kjo mund te coje ne perkeqesim, pasi aftesia perteritese e portofolit te huave ndaj renieve ekonomike mbetet e patestuar. Se fundi, pjesa e madhe e huave ne valute ose huate e indeksuara ne portofolet e bankave tregojne per rrezikun e rritjes se mosperputhjeve te medha tek vlerat e monedhave ne sektorin privat jofinanciar. Perderisa kredimarresit vendas nuk i fitojne te ardhurat ne valute, si ndodh shpesh, rreziku i pambrojtur i kembimit valutor, behet një pjese e rendesishme e rrezikut te kredise. Ne Azi, rritja e borxhit te jashtem afatshkurter, ne valute, ne gjysmen e pare te viteve 1990, beri që vendet e rajonit te ishin te ekspozuara ndaj rrezikut te kursit te kembimit valutor. Kur vlera e jashtme e monedhave te tyre ra, borxhi i huaj, i shprehur ne terma te monedhes vendase dhe si pjese e PBB u rrit, duke cuar ne paaftesine shlyerese te kredimarresve jo te mbrojtur dhe duke kontribuar ne perkeqesimin e krizes se viteve 1997-’98.

Te gjithe keto rreziqe kerkojne që autoritetet e ngarkuara me mbikeqyrjen bankare t’i kushtojne një vigjilence strikte. Une e kuptoj që bankat qendrore te ngarkuara me kete pergjegjesi ne rajon jane teresisht te ndergjegjshme per rreziqet që mund te hasin dhe kane marre masa konkrete. Megjithate, ajo çfarë dua te theksoj sonte, është se autoritetet mbikeqyrese duhet te marrin parasysh integrimin nderkombetar financiar ne aktivitetin e tyre te perditshem. Aty ku deget e bankave te huaja te medha luajne një rol te rendesishem ne sektorin bankar te vendit prites, me një ndikim te madh sistemik, mundesia per bashkepunim midis mbikeqyresve vendas dhe atyre te huaj është shume e forte. Sigurisht, zbatimi i standardeve dhe rregulloreve te perbashketa e lehteson detyren e mbikeqyresve ne vendin e vet (ku ndodhen selia qendrore) dhe ne vendin prites. Per rrjedhoje, krahas thirrjes se pergjithshme per te krijuar dhe nxitur marreveshje institucionale, te cilat sigurojne pavaresine, pergjegjshmerine dhe qeverisjen e shendoshe te brendshme te autoriteteve mbikeqyrese, integrimi financiar paraqet sfiden shtese te koordinimit te aktiviteteve mbikeqyrese ne nivel nderkombetar.

IV - Perfundime

Cilesia e institucioneve dhe udheheqja ekonomike është thelbesore per te shpjeguar rezultatet e ndryshme makroekonomike. Megjithate, sfida te ngjashme cojne ne perceptime te njejta per politikat monetare dhe mbikeqyrjen financiare. Kam sjelle ne vemendjen tuaj dy raste ku integrimi financiar kufizon fushen e veprimit te politikeberesve: ndikimi i flukseve te kapitalit ne politikat e brendshme makroekonomike dhe ne stabilitetin financiar. Perceptimi, per sa i perket sferes makroekonomike, është që politika monetare duhet te mbetet pike se pari e orientuar drejt arritjes se stabilitetit te cmimeve. Ne vende që punojne me regjimin e fiksuar te vleres se monedhes apo me regjimet e luhatjes se menaxhueshme (tightly managed floats), politika monetare ka një detyre me te veshtire dhe duhet mbeshtetur nga politikat e duhura fiskale, strukturore dhe te te ardhurave per te arritur objektivat e saj. Ne vendet me regjim kembimi me fleksibel, politika monetare duhet te kete me shume autonomi, per t’u fokusuar ne shenjestrimin e inflacionit.

Se fundi, shqetesimet per stabilitetin financiar që lindin nga rritja e shpejte e kredise dhe luhatjet e vlerave te monedhave kerkojne vigjilence te forte nga ana e mbikeqyresve te pavarur dhe pergjegjes. Perderisa burimi i kesaj rritjeje te kredise shkon pertej autoriteteve kombetare, ndjehet një nevoje e madhe per te nxitur bashkepunimin e veprimeve mbikeqyrese ne nivel nderkombetar.
(Autori është anetar i Bordit Ekzekutiv te Bankes Qendrore Evropiane. Ai foli ne Konferencen e Gjashte Nderkombetare te Bankes se Shqiperise: “Tregu Rajonal Financiar dhe Stabiliteti Financiar. një Koncept midis Sovranitetit Kombetar dhe Globalizimit”)
 
Top