Fenomeni i zgjuarsise ne krijimin e gjithesise

con man

Anëtar i ri
FENOMENI I ZGJUARSISE NE KRIJIMIN E GJITHESISE

ALLAHU ne KUR’AN na urdheron qe te studiojme shenjat dhe argumentet e tij ne gjithesi. Vete gjithesia te terheq vemendjen, e zemra qe nuk i ve re gjurmet e ALLAHUT ne cdo gje, eshte padyshum e verber dhe per te ardhur keq.
Sa me shume ta studiosh dhe ta njohesh gjithesine, aq me shume te tregon ajo per Krijuesin e saj.
Syri i njeriut, a do te kishte vend me te pershtatshem per te, ne trupin e njeriut, se ne koke? Po sikur te ishte ne maje te kokes? Po sikur te ishte ne kembe? Po sikur te eshte ne bark ose ne shpine?
A shikoni ndonje pjese te trupit te njeriut per te cilen mund te thuhet qe, do te ishte me e pershtatshme ne nje vend tjeter? Njeriut, qe respekton logjiken e tij, s’do t’i mbetet vecse te thoshte-jo.
Shembulli me i thjeshte eshte dora e njeriut. Eshte e pamundur te shpiket ndonje mjet, qe ta zevendesoje ate per nga thjeshtesia, aftesia, plasticiteti, shpejtesia e pershtatshme dhe konformizmi.
- Buza e siperme e devese eshte e care, ne menyre qe ta ndihmoje te ushqehet me bime shkretinore – gjembore, qerpiket e saj te gjate si rrjete mbrojne syte e saj nga grimcat e reres.
- Djersitja te bimet konsiston ne avullimin e ujit nga to nepermjet gjetheve. Ky proces kryhet permes plasaritjeve qe ndogjen ne gjethe, te cilat ndryshojne nga bima ne bime, ne varesi te natyres se saj. Per kete shkak, ne bimet shkretinore numri i plasaritjeve eshte me i vogel, meqe keto bime djersisin me pak.
- Shpendet e kane trupin me te lehte se cdo kafshe tjeter e se njejtes madhesi. Nepermjet autopsise se trupit te tyre behet e qarte se kockat e shpendit jane te holla me zgavra (te brimuara) qe te bejne trupin e tij te lehte, te pershtatshem per fluturim.
-Peshku ka trupin e tij nje vije te gjate qe e pershkon te gjithin. Gjate ekzaminimit te tyre, eshte vene re ato ishin aparate te sakta ndjeshmerie te nje shkalle te larte. Nese afrohet nje peshkaqen apo bime peshkngrenese nga ndonje guve apo grope, e ndjejne pavaresisht nga presioni i ujit apo shpejtesia e dallgeve pa i pare ato, duke luajtur rolin e radarit.
- Sikur te ishte korja e tokes pak me i trashe se c’eshte, ne nje sasi disa kembesh,do te thithte dioksidin e karbonit CO2 dhe oksigjenin O2, s’ka mund te ekzistonte jeta.
-Sikur te ishte shtresa e atmosferes pak me e lart se c’eshte, disa nga rrezet qe digjen cdo dite ne shtresen e jashtme te atmosferes, do ta godisnin globin tokesor, e atehere do ta merrte flake cdo gje e djekshme.
- Sikur dielli te jepte gjysmen e ngrohtesise qe jep, do te kishte ngrire cdo gje dhe, sikur te shkonte mbi ngrohtesine e tanishme edhe gjysmen e saj, do te ishim bere shkrumb e hi.
- Sikur te ishte Hena 20.000 milje me larg se c’eshte tani, batica do te arrinte nje force te atille, sa do te mbulinte te gjithe rruzullin tokesor dy here ne dite me uje, shpejtesia e te cilit do te cante edhe malet.
-Sikur te ishte nata 10 here me e gjate se c’eshte, dielli i veres do t’i digjte bimet cdo dite, dhe naten do te ngrinte cdo bime ne toke.
- Sikur ishte oksigjeni ne nje mase te tille qe te perbente 50 % te ajrit,ne vend te 21 % qe eshte, te gjitha lendet e djekshme ne glob do te beheshin pre e djegies ne nje mase te tille, qe nga shkendija e pare e drites, qe bie mbi peme, do te merrte flake tere pylli.
- Sikur te ishte perqindja e oksigjenit ne ajer 10 % do te ishte i pamundur urbanizimi njerezor ne shkallen qe eshte sot.
-Sikur te mos kishte shi, toka do te ishte shkretetir e pa jete.
-Sikur te mos ishin ererat, detet dhe oqeanet, s’do te kishte jete, dhe sikur uji te avullonte ne nje forme e cila perngon avullimin e kripes, perseri s’do te kishte jete.
- Sikur avulli te mos ishte me i lehte se ajri, s’do te kishte jete.
- Sikur uji i deteve dhe i oqeaneve te ishte i embel, Ai do te qelbej dhe, do te behej e pamundur jeta ne toke, sepse kripa eshte ajo qe ndalon prishjen dhe qelbjen e ujit; e sikur klori, CL2, te mos bashkohej me natriumin, s’do te kishim kripe, dhe si rrjedhim s’do te kishim jete.
- Sikur Toka te kryente vetem nje rrotullim si Merkuri, d.m.th. te rrotullohej vetem ne nje drejtim, rreth Diellit, e te mos e te mos rrotullohej rreth boshtit te saj pervecse nje here, gjate rrotullimit te plote rreth Diellit, do te kishim ne nje pjese te Tokes nate te perjetshme, dhe ne pjesen tjeter dite te perjetshme; askush s’do te kishte jetuar ne asnjeren prej pjeseve e s’do do te kishte jete.
- Sikur te mos ekzistonte ligjet e gravitetit, si do te takoheshin atomet dhe pjeset e tyre? Si do te qendronin Toka e Dielli ne pozicionet e tyre? Si do te ishte jeta, dhe si do te ecte njeriu?
- Sikur te ishin elektronet ngjitur me protonet ne qender te atomit, dhe, atomet, nga ana e tyre, te ishin te ngjitur me njeri-tjetrin, duke mos pasur hapesire, globi tokesor do te ishte ne masen e vezes, duke mos patur vend per njeriun dhe gjithcka qe e rrethon ate.
- Sikur te mos bashkoheshin elementet kimike me njeri-tjetrin, s’do te mund te ekzistonte dheu, uji, etj.
Vendosja e elektroneve ne mbeshtjellesen elektronike behet sipas nje rregulli te caktuar ne shtrsa, dhe numri i elektroneve te vendosura ne shtresen e jashtme nuk i kalon 8 elektronet. Po kaq, 8,eshte numri i elektroneve qe ze vendne cdo shtrese, me perjashtim te shtreses se pare, e cila nuk merr me shume se 2 elektrone. Keshtu p.sh., nese numri i elektroneve te elementit kimik eshte i barabarte me 11, shperndarja e tyre neper shtresa behet ne menyren e meposhtme:
2 ne shtresen e pare, 8 ne te dyten dhe nje ne te treten.
Ne rast se numri i elektroneve, ne shtresen e jashtm, eshte me i vogel se 8, elementi mund te bashkohet me nje element tjeter kimik, duke hyre ne reaksione me te. Keshtu lidhet elementi, qe morem si shembull, me nje element tjeter qe ka ne shtresen e jashtme 7 elektrone, duke formuar nje element tjeter kimik.
Dhe keto jane nje pjese e vogel e se vertetes, qe flet per persosmerine e gjithesise, globit tokesor dhe c’ka ne te, sepse nje persosmeri e tille s’mund te jete rastesi.
Ata qe thone se kjo gjithsi ka lindur si pasoje e rastesise, i japin asaj dije te plote, vullnet te plote dhe aftesi te padiskutushme; per ta kjo rastesi punon me nje zjuarsi shume me te madhe se sa te bashkoheshin mendjet e gjithe njerezimit.
Ndekaq, intuita dhe logjika gjykon qe, atje ku gjenden ligje, ekziston dije, vullnet, aftesi, jete, gjalleri, dhe se, ku gjenden keto karakteristika, eshte subjekt qe i ka ato.
Sikur te perpiqej dikush te te mbushte mendjen, qe lapsi me te cilen shkruajme, apo boja e shkrimit, apo cdo mjet tjeter i thjesht, ka lindur rastesisht, do ta quaje budalla e injorant, duke e argumentuar se ate e prodhoi dija, deshira, vullneti, dhe aftesia e njeriut, dhe, nuk u gjend rastesisht mbi toke. Atehere, si te shkon mendja qe kjo gjithesi, me gjithe c’ka ne te, e rregulluar nga ligje deri ne persosmeri, dhe ne ekujliber te plote, eshte lindur nga rastesia?!
 
Top