Auto & Moto GP

Xhelozi

Staf në FV.AL
S/M
QË NGA ZBULIMI I RANGE ROVER-IT TË PARË NË VITIN 1970, MAKINA KA EVOLUAR VAZHDIMISHT. SUV MË LUKSOZE NË BOTË PËRMBAN NIVELE TË SHKËLQYERA TË SOFISTIKIMIT, AFTËSI TË QENËSISHME DHE FRYMËZIM TË DIZAJNIT, SË BASHKU ME PËRPARIME TEKNOLOGJIKE QË E VEÇOJNË NGA TË TJERAT. NE SHIKOJMË PRAPA NË HISTORINË E SERISË SË SUV-VE LUKSOZE TË NJOHUR SI FAMILJA RANGE ROVER.




Shihni evolucionin e vazhdueshëm të Range Rover që nga fillimi


1969 - PROTOTIPI RANGE ROVER VELAR


Me qëllim që prototipi i Rover Rover të ruhej si sekret, projektuesit dhe inxhinierët që qëndrojnë pas këtij automjeti të ri revolucionar i dhanë prototipit të fshehtë emrin “Velar”, që rrjedh nga fjala italiane “velare”, që do të thotë “të mbulosh” ose të “fshehësh”. 26 prototipat e para u pajisën edhe me një simbol me të njëjtin emër për të fshehur identitetin.


6776.jpg


1970 - PRODHIMI I PARË ME 3 DYER


Pas testimit të suksesshëm të automjetit koncept Velar, Range Rover i parë iu zbulua botës. U prit me brohoritje kritike të përhapura, falë kombinimit të rrallë të aftësive dhe dizajnit elegant. Ishte makina e parë që ofronte 4 rrota aktive të përhershme dhe bagazh me dy ndarje, kofano në formë guaske dhe linjë të vazhdueshme të mesit

1981 - RANGE ROVER ME 4 DYER


Pas 11 vitesh në treg, Range Rover Classic filloi të shitej si automjet me katër dyer, duke dhënë mundësi më të mëdha për bazën e tifozëve gjithnjë në rritje të automjetit.

  • 680.jpg


    Që nga fillimi Range Rover u njoh për qëndrimin luksoz

  • 680.jpg


    Me dizajn të veçantë Range Rover u bë menjëherë i njohur


1994 - RANGE ROVER I BREZIT TË DYTË


Më luksoz se paraardhësi, spikatjet e projektimit të automjetit të brezit të dytë, të tilla si silueta ikonë dhe fenerët drejtkëndorë në vend të atyre rrethorë i kanë rezistuar testit të kohës, duke e bërë automjetin menjëherë të dallueshëm deri në ditët e sotme.

2001 - RANGE ROVER I BREZIT TË TRETË


Gjithnjë në zhvillim, ky Range Rover ishte i pari që u ndërtua me një trup monokok të vetëm. Frymëzimi i projektimit për formën e trupit është marrë nga ngushtimi i motoskafit italian Riva, ndërsa makaratë mbi jahtin luksoz nxitën shtresat metalike brenda automjetit.

  • 680.jpg


    Më shumë luks u prezantua për brezin e dytë të Range Rover

  • 680.jpg


    Frymëzimi i dizajnit erdhi nga motoskafi italian Riva


2004 - RANGE STORMER CONCEPT


Koncepti i makinës Stormer bëhet i njohur për të treguar drejtimin e dizajnit të ardhshëm të Range Rover, si dhe qasjen e guximshme për përfshirjen e teknologjisë së re brenda automjeteve.

2005 - PRODHIMI RANGE ROVER SPORT


Futja e SUV-së sportive të parë në familjen Range Rover tregoi angazhimin e Land Rover ndaj performancës. Opsionet e motorit përfshinin një motor me benzinë 4.2 litërsh me superkomprimues që ofronte performancë të shpejtë. Range Rover Sport gjithashtu ofroi suspension ndërlidhës me ajër, duke u dhënë drejtuesve lartësi opsionale të udhëtimit, e cila optimizoi rehatinë dhe ngarjen 4x4, si në rrugë të shtruar ashtu edhe jashtë saj. Lartësia e ndryshueshme ishte një nga karakteristikat e shumta të reja që reflektonin performancën dinamike në pamjen e veturës.

  • 680.jpg


    Automjeti konceptual Stormer shfaqi drejtimin e ardhshëm të dizajnit për Range Rover

  • 680.jpg


    Ardhja e Range Rover Sport ofroi performancë të përmirësuar


2008 - LRX CONCEPT


Ky automjet konceptual i kryqëzuar me kupé ishte një hap ambicioz dhe progresiv për ekipin e dizajnit Land Rover. Duke synuar drejtuesit të cilët rrallë dilnin jashtë rrugës së shtruar, automjeti konceptual ende ruante aftësinë legjendare të Land Rover, por gjithashtu përmbante tapiceri të quajtur si “futuriste” nga shtypi.


6783.jpg
Dizajni i automjetit konceptual LRX do të ndikonte shumë në dizajnin e Range Rover Evoque


2011 - PRODHIMI I RANGE ROVER EVOQUE


E quajtur “Makina e Vitit” nga burime të shumta, Range Rover Evoque bëri bujë sapo u zbulua në Paris Motor Show në vitin 2010. Shumë karakteristika të vërejtura në makinën konceptuale LRX u përdorën në kryqëzimin me kupénë luksoze, duke përfshirë interpretimin e ri të dizajnit klasik Range Rover.


6784.jpg
Ardhja e Range Rover Evoque solli me vete një dizajn të ri të guximshëm


2012 - RANGE ROVER I BREZIT TË KATËRT


Materializimi i brezit të katërt të Range Rover ishte i pari që shfaqte trup të lehtë të gjithë prej alumini dhe dallohej menjëherë për shkak të boshtit qendror të gjatë dhe vijës lundruese të çatisë. Automjeti gjithashtu paraqiti versionin e brezit të ardhshëm të sistemit Reagim Terreni® të Land Rover. Kjo teknologji e ngarjes zgjedh automatikisht parametrat më të mirë të automjetit sipas terrenit.

2013 - RANGE ROVER HYBRID


Hibridi i parë i familjes Range Rover jo vetëm që jep përmirësim të ekonomisë së karburantit dhe redukton emetimet, por më e rëndësishmja, nuk bën kompromis mbi aftësitë. Për ta provuar, automjeti kreu një udhëtim prej 16,000 kilometrash nga Solihull në Mumbai nëpërmjet testit më të fundit jashtë rrugës së shtruar, në Himalaje.

  • 680.jpg


    Range Rover Hybrid i parë reduktoi emetimet pa kompromentuar performancën

  • 680.jpg


    Tipare luksoze që priten nga Range Rover u mbajtën në Hybrid


2013 - RANGE ROVER SPORT I BREZIT TË DYTË


Zbuluar nga aktori Daniel Craig, që luan personazhin James Bond, disa rrugë në Nju Jork u mbyllën përkohësisht për të prezantuar Range Rover Sport të përmirësuar, e cila paraqiste efikasitet më të madh nga motori V6 me 3.0 litra.


6787.jpg
Rritja e fuqisë së motorit ishte një tipar kyç i brezit të dytë të Range Rover Sport


2015 - PREZANTIMI I RANGE ROVER SPORT SVR


Projektuar për të ofruar një SUV me performancë të lartë me fuqi optimale, Ranger Rover Sport SVR ishte i pari që u prodhua nga Ekipi Operacionet e Veçanta të Automjetit. Si Land Rover-i më i shpejtë ndonjëherë, automjeti ofron një udhëtim të paharrueshëm. Fuqia e automjetit reflektohet në karakteristika të projektimit si p.sh. marmita katrore dhe bisht unik.

2015 - RANGE ROVER SVAUTOBIOGRAPHY


Kulmi i përsosjes dhe luksit, Range Rover SVAutobiography ripërcaktoi përvojën Range Rover. Kujdesi ndaj detajeve tregohet në shtresat prej alumini dhe ndenjëset ekzekutive në kabinë. Në karroceri, një zgjedhje unike e paletës së ngjyrave siguroi që drejtuesit po merrnin përvojën luksoze të fundit si sinonim me Range Rover. SVAutobiography Dynamic u prezantua menjëherë pas kësaj dhe me dizajnin e veçantë dhe motorin e fuqishëm V8 qëndrimi i automjetit reflektonte fuqinë dhe gatishmërinë e saj.

  • 680.jpg


    Range Rover Sport SVR kombinon fuqinë dhe performancën për një udhëtim gjallërues

  • 680.jpg


    Kulmi i luksit dhe sofistikimit, Range Rover SVAutobiography


2015 - RANGE ROVER EVOQUE KABRIOLET


Range Rover i parë kabriolet, Evoque Kabriolet kombinon aftësinë e njohur të Land Rover me karakteristika tërheqëse si çatia me palosje në formë Z, duke ruajtur qëndrimin e fortë vizual të krijuar nga projektuesit e Land Rover. Rezultati është SUV 4x4 si automjeti kompakt kabriolet i parë dhe më i aftë për të gjitha-terrenet.


6789.jpg
Range Rover Evoque Kabriolet ishte i pari Range Rover i këtij lloji


Nga makina sekrete konceptuale Velar deri te modeli i parë Range Rover Evoque Kabriolet, evolucioni i Range Rover është i qartë. Asnjëherë nuk komprometon aftësitë, SUV-ja luksoze vazhdon të ngrejë standardin në dizajnin e makinave, aftësitë dhe performancën.

FAMILJA RANGE ROVER
  • 680.jpg
    RANGE ROVER
    Kur u prezantua mbi 45 vjet më parë ndryshoi mënyrën se si bota dilte nga rruga e shtruar. Përgjatë viteve ka arritur të përfaqësojë kulmin e dizajnit britanik të mirënjohur.
    EKSPLORO KËTË AUTOMJET
  • 680.jpg
    RANGE ROVER SPORT
    Range Rover Sport me të vërtetë e justifikon germën ‘S’ te SUV. Duke e çuar gamën e modelit në nivel tjetër është Land Rover më i shkathët, dinamik dhe i përgjegjshëm ndonjëherë.
    EKSPLORO KËTË AUTOMJET
  • 680.jpg
    RANGE ROVER EVOQUE
    Mbi 170 çmime ndërkombëtare dhe numërimi vazhdon. Range Rover Evoque është i disponueshëm në stilet Kupé, Pesë-Dyer dhe Kabriolet.
 

Attachments

  • 6787.jpg
    6787.jpg
    42.8 KB · Shikime: 0
  • 6776.jpg
    6776.jpg
    428.8 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    39.2 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    41.6 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    42.1 KB · Shikime: 0
  • 6776.jpg
    6776.jpg
    428.8 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    38.3 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    51.3 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    39.4 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    32.6 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    54.7 KB · Shikime: 0
  • 6783.jpg
    6783.jpg
    28 KB · Shikime: 0
  • 6784.jpg
    6784.jpg
    64.9 KB · Shikime: 0
  • 6789.jpg
    6789.jpg
    50 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    73.4 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    39 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    52.2 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    55.7 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    39.4 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    32.6 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    55.7 KB · Shikime: 0
  • 6783.jpg
    6783.jpg
    28 KB · Shikime: 0
  • 6784.jpg
    6784.jpg
    64.9 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    30 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    20.1 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    53.3 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    28.7 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    18.5 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    53.3 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    72.6 KB · Shikime: 0
  • 6789.jpg
    6789.jpg
    50 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    39.2 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    41.6 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    40.7 KB · Shikime: 0
  • 6787.jpg
    6787.jpg
    42.8 KB · Shikime: 0
  • 680.jpg
    680.jpg
    54.8 KB · Shikime: 0

Xhelozi

Staf në FV.AL
S/M
enz-s-class-official-reveal-tracking-tracking-rear.jpg
Këto janë çmimet e modelit të ri Mercedes S-Class

Në fillim të shtatorit, Mercedesi prezantoi gjeneratën e re të klasit S dhe tani dihen edhe çmimet e kësaj veture në tregun gjerman.
Ata që mund të përballojnë kënaqësinë e posedimit të një makine të tillë, siç transmeton BW, do të duhet të paguajnë të paktën 93,438 euro, që është çmimi i modelit bazë S350d me një motor 2.9 litra.
lg.php

Ky version i S-Class të ri ka 286 kuajfuqi dhe 600 Nm çifte rrotulluese dhe përshpejton nga 0 në 100 km / h në 6.4 sekonda.
Nëse blerësi zgjedh variantin me bosht të zgjatur, ai do të duhet të paguajë 96,094 euro.
Mercedesi S350d 4Matic me të gjitha rrotat në Gjermani kushton 97,150 euro, dhe S400d 4Matic më i fuqishëm tashmë tejkalon shumën e njëqind mijë eurove (103,994 €)

Mercedes S400d 4Matic fsheh një motor prej 330 kuaj fuqi dhe 700 Nm çifte rrotulluese.
Tjetri në ofertë është modeli me benzinë S450 4Matic dhe ka një çmim fillestar prej 106.650 euro.
Ka një motor 3.0 benzinë me 367 kuaj fuqi dhe 500 çifte rrotulluese dhe përshpejton nga 0-100 km / orë në 5.1 sekonda.
Në krye të gamës është S500 4Matic, gjithashtu me një motor benzinë tre litërsh që prodhon 435 kuaj fuqi.
Makina përshpejton nga 0 në 100 km / orë në vetëm 4.9 sekonda. Ata që zgjedhin këtë sedanin luksoz do të duhet të paguajnë të paktën 115,130 euro, dhe nëse duan një version të zgjatur, do t’i kushtojë 117,786 euro.
Mercedes S-Class i ri arrin në sallonet evropiane në dhjetor 2020.
 

Xhelozi

Staf në FV.AL
S/M
audi.jpg
Audi prezanton A3 Sportback
Audi ka prezantuar A3 Sportback të ri, i cili mund të drejtohet jo vetëm me benzinë, por edhe me gaz natyror të kompresuar (CNG).
Përveç gazit të lëngshëm të naftës, metani (CNG) është një tjetër opsion shtytës që kursen shoferin dhe gjithashtu ndihmon natyrën falë emetimeve më të ulëta të CO2.
lg.php

Makinat që mund të përdorin CNG si lëndë djegëse janë të përfaqësuara mirë në Evropë, kështu që shumë prodhues ofrojnë versione të modeleve të tyre në metan.
Midis tyre është Audi, i cili sapo ka prezantuar A3 Sportback 30 G-Tron me makinë të kompresuar të gazit natyror, raporton TCh.
Për më tepër, kjo veturë mund të përdorë edhe biogazin si lëndë djegëse.
Mundësohet nga një motor 1.5-litër TFSI turbo-benzinë që prodhon 131 kuaj fuqi (96 kW) dhe 200 Nm çifte rrotulluese.

Motori është i çiftuar me një transmetim automatik me 7 shpejtësi, dhe fuqia transmetohet në rrotat e përparme.
Prodhuesi gjerman deklaron që A3 Sportback 30 G-Tron përshpejton nga 0 në 100 km / orë në 9.7 sekonda dhe ka shpejtësi maksimale 211 km / orë.
Makina ka tre CNG (dy më të mëdha dhe një më të vogël) dhe një rezervuar benzine. Konsumi mesatar i metanit sipas standardit NEDC është 3.6-3.5 kg / 100 km, dhe emetimet e CO2 janë 99-96 g / km.
Nëse benzina dhe dy rezervuarë më të mëdhenj CNG janë të mbushura “deri në majë”, makina mund të përshkojë 495 km.
Rezervuari i benzinës është i vendosur pas boshtit të pasmë dhe ka një vëllim prej 9 litrash, ndërsa kapaciteti i secilës prej dy rezervuarëve më të mëdhenj CNG është rreth 7 kg, dhe ato janë të vendosura nën bagazh. Më i vogli është gjithashtu përpara boshtit të pasmë.
Audi A3 Sportback 30 G-Tron, ndër të tjera, është i pajisur si standard me fenerë LED, një ekran i sistemit multimedial 10.1 inç, një panel instrument digjital dhe një sistem paralajmërimi për largimin nga korsia.
Çmimi i këtij modeli në Gjermani fillon me 30,705 euro, dhe arrin në dyqanet evropiane gjatë vjeshtës.
 

Attachments

  • audi.jpg
    audi.jpg
    108.1 KB · Shikime: 0
  • audi.jpg
    audi.jpg
    108.1 KB · Shikime: 0

Xhelozi

Staf në FV.AL
S/M
The-Citroen-Ami-Is-Somehow-A-Real-Car-1.jpg
“Ami”, vetura të cilën mund ta ngasin 14-vjeçarët në Francë

Në shikim të parë, Ami” i ri i “Citroën”, një makinë në formë kubi tejët estetike, po përmbush pasionet e ngasësve francezë.
“Ne kemi shitur 500 në dy javët e para”, deklaroi Sylvie Krygier e Citroën në sallën e prodhuesve të makinave, shkruan “The Guardian”.

lg.php

I klasifikuar si një katërkëndësh i lehtë, “Ami” është, thotë “Citroën”-i, makina “objekt urban lëvizës”.
2-20.jpg
Tërësisht elektrike, makina me diametër 2.4 metra i gjatë dhe 1.4m i gjerë, me një shpejtësi maksimale prej 45 km në orë (28mph) dhe një distancë prej 75 km (46 milje), ai mund të drejtohet në Francë pa licencë të plotë nga kushdo që është në moshën 14- vjeçare e lart.
Vetura vjen në edicionin bazë gri dhe portokalli dhe kushton 6.000 euro.
Citroen-Ami-Berlin-PS1-1024x512.jpg
 

Attachments

  • Citroen-Ami-Berlin-PS1-1024x512.jpg
    Citroen-Ami-Berlin-PS1-1024x512.jpg
    88.8 KB · Shikime: 0
  • 2-20.jpg
    2-20.jpg
    47.9 KB · Shikime: 0
  • The-Citroen-Ami-Is-Somehow-A-Real-Car-1.jpg
    The-Citroen-Ami-Is-Somehow-A-Real-Car-1.jpg
    95.4 KB · Shikime: 0

Xhelozi

Staf në FV.AL
S/M
elon-musk-2.jpg
Elon Musk: Së shpejti bateria një milion milje për makinat

Ndoshta keni dëgjuar për baterinë një milion milje, që do të zgjojë interesin e publikut për blerjen e automjeteve elektrike.
Elon Musku pritet të detajojë një projekt të baterisë prej një milion milje, së bashku me gjëra të tjera emocionuese.
lg.php

Çfarë është bateria e një milion miljeve?

Një bateri një milion milje nuk do të thotë që ju mund të kaloni një milion milje nga njëra ngarkesë te tjetra, por do të thotë një bateri që do të zgjasë për një milion milje ose më shumë.
Bateritë sot përballen me kufizime në numrin e herëve që mund të rimbushen. Aktualisht, shumica e baterive të makinave janë vlerësuar për të trajtuar rreth 1.000 karikime (mbushje) të plota në total.
Një bateri që zgjat një milion milje mund të trajtojë 4. 000 karikime të plota ose më shumë/DPA.
 

Attachments

  • elon-musk-2.jpg
    elon-musk-2.jpg
    31.1 KB · Shikime: 0
  • elon-musk-2.jpg
    elon-musk-2.jpg
    31.1 KB · Shikime: 0

Xhelozi

Staf në FV.AL
S/M
MERCEDES -BENZ W130
220px-MHV_MB_W23_130_1935_01.jpg

Nga viti 1931 deri më 1939, Daimler-Benz AG prodhoi tre makina (Mercedes-Benz 130, 150 dhe 170 H) me motor të pasmë, si dhe disa prototipa. Numrat e prodhimit mbetën mjaft të ulët për secilin prej këtyre modeleve, veçanërisht krahasuar me prodhimin e makinave klasike me motor të përparmë Mercedes.


Mercedes-Benz 130 (1935)
Zhvillimi dhe prototipet (W17 / W25D)
220px-Mercedes_130H_rear_axle_(Autocar_Handbook,_13th_ed,_1935).jpgMercedes 130H: shasi me shtyllë kurrizore dhe pezullim i krahut të ritmit të pasëm
Në fillim të viteve 1930, të frymëzuar nga forma moderne të efektshme, pati përpjekje për të lëvizur motorët e makinave nga ndarja përpara në pjesën e pasme të makinës. Një lëvizje e tillë lejon një zvogëlim të vëllimit të ndarjes së përparme. Në të njëjtën kohë, pjesa e pasme voluminoze siguron shumë hapësirë mbi dhe prapa boshtit të pasmë. Për më tepër, kur motorët janë montuar në pjesën e pasme, boshti i makinës eliminohet. Zhvillimi më i famshëm i tillë ishte me makinat Tatra të viteve 1930 nën udhëheqjen e Hans Ledwinka.

Në vitin 1930, Daimler-Benz i besoi Hans Nibel zhvillimin e një makine të vogël me motor të pasmë, duke filluar nga të njëjtat parime. Në vitin 1931, duke punuar me Max Wagner, u krijua lloji W17 ose 120 (H), një dy-dyer, i pajisur me katër vende, harqe vertikale të rrotave të përparme dhe të pasme, dhe një motor boksier me katër cilindra në pjesën e pasme me një zhvendosje të 1200 cc dhe një fuqi prej 25 hp (18.4 kW). Kishte edhe përpjekje me motorë transversë me katër cilindra inline. Në 1932/1933 Mercedes ndërtoi një prototip me një front të ngjashëm me VW Beetle të mëvonshëm, dhe një bisht më të gjatë. [1] Rrota e përparme e tipit W25 D ose 175 është e pjerrët ose e anuar mbrapa, gishti i bishtit i bashkangjitur në mes të kapakut ndan dritaren e pasme ovale, kështu që parashikonte dritaren e vogël ovale të pasme me dy copa të Beetle e njohur si "forma me gozhdë" ". "D" i referohej motorit me tre cilindra naftë OM 134 me një fuqi prej 30 kf (22 kW), por për shkak të nivelit të lartë të zhurmës, ky automjet përsëri u refuzua. Nga ky lloj, u mblodhën 12 makina provë
 

Arfenilla

Themelues i Forumit
Themelues
un nuk kam qef te shpenzoi me shum se 10mij euro per makin..shpenzime koti eshte me shum.
 

Xhelozi

Staf në FV.AL
S/M
Jojo 10 mij euro nuk eshte qorb e lir,me kthy ne marka 20mij marka gjermane e me kthy ne lek te shqiperis ahuuuu ni kallabllak lek??
Desha t dal ktu qe nese blen nje makin te lir ka shum km gje qe nxjerr probleme dhe do ngelesh serviseve ama nese shpenzo nje lek t mir do maresh nje mall tmir qe t pakten dhe syrin ta mbush dhe ne pjes esht super dhe ske pse te ngelesh serviseve pervecse vajz filtra naft goma qe nrm qe i do se nuk ec n kuzhineta ??
 

Arfenilla

Themelues i Forumit
Themelues
Desha t dal ktu qe nese blen nje makin te lir ka shum km gje qe nxjerr probleme dhe do ngelesh serviseve ama nese shpenzo nje lek t mir do maresh nje mall tmir qe t pakten dhe syrin ta mbush dhe ne pjes esht super dhe ske pse te ngelesh serviseve pervecse vajz filtra naft goma qe nrm qe i do se nuk ec n kuzhineta ??
Po jo pra se gjen makina me pak km..sidomos ato se i sjellin nga jasht(se thon veq ni plake e ka vozit)??
Sinqerisht,un skam qef te shpenzoj shum ne makina..ajo mjaft shpenzon karburant plus ndonje defekt aty ktu se nuk ben pa ja ndrru..gomat e dimrit e veres ahuu ni dreq e gjys?‍♀️?
 

Xhelozi

Staf në FV.AL
S/M

Njeriu që ka në koleksion 400 makina klasike (Foto)​

AAx2oZ1.jpgKur Rodger Dudding bleu një ‘Jensen FF ‘, pothuajse të ri në vitin 1968, nuk e dinte se do e mbante atë edhe pas një gjysmë shekulli më vonë, së bashku me 400 makina të tjera klasike dhe rreth 65 motoçikleta.
AAx20XR.jpg
Ai madje zotëron 24 ‘Aston Martin Lagondas’ – ose 4% të prodhimit të këtyre makinave luksoze. Pretendon se është koleksionisti më i madh i makinave në Britaninë e Madhe, ndoshta edhe në Europë. Koleksioni i tij nuk është i hapur për publikun.AAx230o.jpgAAx2mww.jpgAAx2f9I.jpgAAx28n0.jpgAAx2k3X.jpgAAx2mvV.jpgAAx2mvO.jpgAAx264q.jpgAAx2k3p.jpgAAx264b.jpg
Topchannel.al
 
  • Më pëlqen
Reactions: D.

Xhelozi

Staf në FV.AL
S/M

S-Class Maybach është Mercedesi më luksoz që është ofruar ndonjëherë​

Sipas njoftimeve, Mercedes po ofron një veturë mjaft luksoze të Klasit S.
d3289d34-6a8c-4fe7-be6e-8a9aff26015c.jpg
Është një veturë me bosht 18 cm më të gjatë (3,396 mm), dhe në varësi të tregut, do të ofrohen dy versione, transmeton Telegrafi.

Oferta përfshin S580 4Matic të mundësuar nga një motor biturbo 4.0 V8 në formën e një hibridi të butë me një total prej 503 kuaj fuqi.

Një opsion tjetër është mbretëror V12, i cili në edicionin twinturbo jep 621 kuaj fuqi.16489c52-8dec-451c-9574-2058e6c8b1a3-780x439.jpg
Dhe për gjithçka tjetër, thjesht shikoni fotot.

Më shumë luks është e vështirë të imagjinohet, veçanërisht në pjesën e pasme ku ndodhen dy kolltuqet. Dhe mbi to është e mundur të rregulloni absolutisht gjithçka.
cbc7b3f3-6cef-4caf-b4a6-311edf22131f-780x439.jpg
Dhe së fundmi më e mira. Disa media gjermane parashikojnë se modeli do të jetë rreth çmimit prej 160,000 euro, që është dhjetë për qind më shumë se paraardhësi i tij, por dukshëm më pak se konkurrenca. /Telegrafi/
 

Xhelozi

Staf në FV.AL
S/M

Jeep sjell makinën më të shpejtë dhe më të fuqishme që ka ndërtuar ndonjëherë​

Jeep-Wrangler-Rubicon-392-V8-3-850x567-1.jpg
Jeep ka prodhuar një model të ri, i cili është më i shpejti dhe më i fuqishmi që kompania amerikane ka ndërtuar ndonjëherë. Modeli Ruibicon 392 është në gjendje të arrijë nga 0 në 100 km/h për 4,5 sekonda.
Jeep-Wrangler-Rubicon-392-V8-72-850x554-1.jpg
Gjithashtu, modeli ka një motor me 470 kuaj fuqi, dhe është hera e parë në 40 vite që Jeep përdor një motor me 8 pistona, 6,4 litra. Sipas Fiat Chrysler, që prodhon këto makina, kjo u bë me kërkesë të konsumatorëve, të cilëve gjithsesi u jepet mundësia ta ulin fuqinë kur nuk është e nevojshme duke përdorur vetëm 4 pistona.
Jeep-Wrangler-Rubicon-392-V8-14-850x567-1.jpg
Për t’i bërë vend motorit, përmasat e makinës janë ndryshuar. Njëkohësisht, makina është më e lartë, çka rrit nivelin e performancës jashtë rruge, në gropa dhe kodra, si dhe mund të ecë pa problem brenda në ujë, në një thellësi gati 1 metër.

Makina pritet të dalë në shitje në fillim të vitit 2021, megjithatë ende nuk është zbuluar çmimi, por edhe niveli i konsumimit të karburantit.

A2cnn.com
 

Xhelozi

Staf në FV.AL
S/M

Toyota GR Yaris, një veturë e ndërtuar për gara dhe e adaptuar për rrugëauto_toyota1606041216.jpg

Toyota GR Yaris shumë shpejt pritet të jetë në listën e veturave të preferuara të ithtarëve të veturave, shkruan “The Sun”.

Inicialet GR, janë për Gazoo Racing.

Kjo dëshmon se nuk është një Yaris i zakonshëm. Kjo veturë i afrohet veturave të garave Rally, por është adaptuar për rrugë.

Është ndërtuar për gara dhe adaptuar për rrugë, e jo një veturë rruge e adaptuar për gara. E gjithë kjo është bërë nën direktivat e legjendës finlandeze të garave rally, Tommi Makinen,
GR Yaris ka tri dyer, panele të lehta, po ashtu ka motor shumë të fuqishëm me tre cilindra.

Është e rrallë. Nëse e gjeni një rrugë të lirë e provoni shpejtësinë, atëherë e shihni fuqinë e vërtetë të kësaj veture.
Nga 0 deri në 100 kilometra në orë arrin për 5.5 sekonda, ndërsa shpejtësia maksimale e saj është 230 kilometra në orë. Çmimi i veturës sillet rreth 33.500 euro.

Koha.net
 

Arfenilla

Themelues i Forumit
Themelues
Qa thu o arfe mos ja fut kot se esht super makine . Provo iher hyp dhe te duket cetja si mbreteresha anglis
Serjo nuk i kam qef..klam pas nje benz me heret..me 7karriga..po nuk me plqen se jan si per pasagjer dhe kta me xhamma te erret si per bart kufoma.?
 

Xhelozi

Staf në FV.AL
S/M
Serjo nuk i kam qef..klam pas nje benz me heret..me 7karriga..po nuk me plqen se jan si per pasagjer dhe kta me xhamma te erret si per bart kufoma.?
Esht gjo tjeter nese nuk i ke qejf por per t'qen jan super makina si per transport pasagjersh si per familjare . Po mir se xhamat e zi nuk jan per t tregu qe makinat jan per t'bart kufoma . Ti mund te thuash qe formen dhe gjatesi e makines te jep pershtypje e nje makine funerali mirpo esht jasht mase luksoze qe vipat i perdorin.

Mercedes V

Shife si jan


Ndersa ti mund t'kesh pas si puna ksaj

 
Top