6 këshilla për shndërrimin e klientëve potencialë në blerës

ɒlɿɒM

ƨiɿɘnɘǫ iuƨ
Themelues
Ndryshe nga tregtia elektronike, ku i gjithë transaksioni zhvillohet në faqen e internetit, për bizneset lokale kërkohet ndërveprimi njerëzor për të mbyllur marrëveshjen.


Këto gjashtë këshilla mund t’ju ndihmojnë t’i ktheni klientët në internet në perspektiva:

  • Mos i lejoni thirrjet të shkojnë në postën zanore.
Ky është një rregull kyç nëse po shpenzoni para për reklama dhe marketing. Ju nuk duhet të lejoni që telefonatat të shkojnë në postën zanore! Një nga problemet më të mëdha që shohim është kur telefonatat vijnë dhe askush nuk përgjigjet, kështu telefonata shkon në postën zanore ose telefonuesi vendoset në pritje për dy ose tre minuta.

Çështja është se ju nuk keni një marrëdhënie ekzistuese me shumicën e njerëzve që klikojnë në reklamat tuaja. Ky është trafik i ftohtë dhe nëse ata telefonojnë dhe marrin postën tuaj zanore, shumica e njerëzve nuk do të lënë një mesazh zanor. Ata thjesht do të mbyllin telefonin dhe do të telefonojnë reklamuesin në reklamën tjetër.


E njëjta gjë ndodh nëse i vendosni në pritje për tre minuta. Ata janë akoma ulur para kompjuterit të tyre ose në celularin e tyre dhe tundimi për të mbyllur telefonin dhe për të telefonuar kompaninë tjetër është mbizotërues. Sigurohuni që të jeni të pajisur për të trajtuar telefonatat dhe të keni një sistem për ta bërë këtë mirë.

Një nga klientët tanë, një dentiste, përdor një qendër thirrjeje në mënyrë që ajo të ketë një person të drejtpërdrejtë që i përgjigjet telefonit 24/7. Qendra e thirrjeve është në gjendje të caktojë edhe takime për të. Përdorimi i një qendre thirrjeje do t’ju lejojë të bëni reklama gjatë gjithë ditës me besimin se çdo telefonatë do të marrë përgjigje nga një person i drejtpërdrejtë, gjë që do të çojë në nivele më të larta shitjesh.

  • Punësoni blerës misteriozë.
Për ta vënë këtë në punë, bëni dikë që të telefonojë biznesin tuaj dhe të luajë perspektivën. Sigurohuni që blerësi misterioz të dijë të veprojë si klienti juaj. Regjistroni çdo telefonatë. Shumë sipërmarrës janë të tmerruar kur zbulojnë se çfarë ndodh në të vërtetë kur një klient telefonon biznesin e tyre.

Çështja është që ju themeluat biznesin tuaj me gjak, djersë dhe lotë. Ju e dini që kushton 90 dollarë vetëm për ta bërë atë telefon të bjerë dhe ju keni shpenzuar muaj të tërë duke ndërtuar sisteme reklamash dhe duke bërë gabime. Ju nuk mund as ta imagjinoni dikë që i shkatërron të gjitha këto.

Por punonjësit tuaj nuk janë ju. Nuk janë 90 dollarët e tyre, janë tuajat. Nuk është gjaku, djersa dhe lotët e tyre, janë tuajat.

Kontrolli i cilësisë është thelbësor. Punësoni një blerës misterioz dhe monitoroni se çfarë po ndodh. Bëjeni të ditur se në çdo kohë, thirrjet regjistrohen dhe çdo thirrje mund të monitorohet. Performanca dhe shpërblimet duhet të vlerësohen nga mënyra se si klientët trajtohen në telefon.

  • Investoni në trajnime për shitjet.
Edhe nëse nuk është në përshkrimin e tyre zyrtar të punës, të gjithë ata që i përgjigjen telefonit në zyrën tuaj janë shitës. Ata duhet të kenë një kuptim themelor të shitjeve dhe si të trajtojnë siç duhet thirrjet hyrëse në mënyrë profesionale.

Të paktën, blinjii një ose dy libra përsa i përket shitjeve, njerëzve që i përgjigjen telefonit në zyrën tuaj. Edhe më mirë do të ishte të investonit në një kurs ose edhe të punësonit një trajner shitjesh për të hyrë dhe për të punuar me ta. Ky investim mund të paguajë dividentë të mëdhenj.

  • Përdorni sisteme dhe skenarë.
Pavarësisht nëse ata që u përgjigjen telefonave tuaj kanë bërë trajnim për shitës apo jo, është një ide e mirë të keni sisteme të vendosura në mënyrë që thirrjet të trajtohen vazhdimisht ashtu si dëshironi, pavarësisht se kush i përgjigjet telefonit.

Në shumicën e rasteve, ju nuk do të donit që punonjësit tuaj ta zgjasin shumë bisedën, kështu që dhënia e një skenari mund të jetë e dobishme. Richard Jacobs, pronar i Speakeasy Marketing, një firmë e specializuar në marketingun e avokatëve, ka këtë skenar efektiv për klientët e tij:

“Oh, Z. Jacobs nuk është në zyrë për momentin, por ai dëshiron të sigurohet se do të flasë me ju, kështu që më lejoni të kontrolloj kalendarin e tij. Po shoh që ai është në dispozicion këtë të enjte në orën 11:00 ose 2:30 pasdite dhe të premten midis orës 9 dhe 10:30 nëse keni mundësi të kontrolloni kalendarin tuaj mund të caktojmë një kohë kur është mirë për ju.”

Ky skenar e bën personin që telefonon të ndihet i rëndësishëm, gjë që do t’i japë atyre një përshtypje të mirë për kompaninë tuaj dhe për të bërë biznes me ju. Për më tepër, duke caktuar takimin në atë moment ju merrni një angazhim nga klienti juaj.

  • Gjithmonë merrni informacione për telefonuesin.
Kushdo që përgjigjet në telefonin tuaj duhet të marrë kontakte të çdo telefonuesi, duke përfshirë adresën e emailit. Nëse nuk keni informacionin e tyre të kontaktit, nuk keni asnjë mënyrë për t’i ndjekur ata dhe rezultati do të shkojë dëm.

  • Përdorni marketing me email.
Kur merrni adresën e postës elektronike të klientëve tuaj potencialë, duhet të keni një lloj sistemi ku mund të dërgoni email të paktën çdo javë ose çdo muaj në bazë të të dhënave tuaja të postës elektronike në një sistem si MailChimp, iContact ose ndonjë ofrues tjetër të shërbimit të postës elektronike.


Ndoshta keni një lloj shitjeje ose promovim të veçantë që mund të ndani. Apo ndoshta është thjesht një histori e shkëlqyer për një nga klientët tuaj. Ju mund t’u dërgoni atyre një video, e cila do t’ju ndihmojë të krijoni një lidhje më të ngushtë midis jush dhe klientëve tuaj të mundshëm. Ju gjithashtu mund të dërgoni një artikull të mirë që keni shkruar ose një këshillë të dobishme. Në thelb, dërgoni gjëra që do t’ju mbajnë rregullisht përpara tyre dhe do të vazhdojnë të ndërtojnë një marrëdhënie me ta, të cilat mund të ndihmojnë në krijimin e më shumë bizneseve dhe referimeve në të ardhmen. Nëse nuk po përdorni marketing me email, po rrezikoni një ton me para.

/Entrepreneur
 
Top