Duke shfaqur rezultatet 1 nga 6 e 6
Like Tree1Likes
  • 1 Post By Didi

Temė: Roli i gjyshėrve!

  1. #1
    C'est la vie. Avatari i Didi
    Anėtarėsuar
    Nov 2008
    Vendndodhja
    Cappellaio matto!
    Postime
    5,506
    Blog Entries
    5
    Rrespekti
    2814

    Gabim Roli i gjyshėrve!




    Qėllimi i temės: Tė analizojmė dhe tė kuptojmė rolin e gjyshėrve nė jetėt e nipėrve/mbesave dhe nė familje.

    Objektivat e temės:
    1- Roli i gjyshit
    2- Sa ndikon distanca nė rolin e gjyshėrve
    3- Efektet negative tė gjyshėrve
    4- Roli i gjyshėrve tek adoleshentėt
    5- Adoleshentėt mėsojnė nga gjyshėrit.

    Hyrje:

    Nė kėtė detyrė kursi do tė flasim pėr rolin e gjyshėrve, pėr mėnyrėn se si ndikojnė ata nė jetėn e fėmijėve dhe tė adoleshentėve. Gjithashtu do tė flasim pėr distancėn; se sa ndikon ajo nė rolin e gjyshėrve dhe sa e fortė bėhet lidhja midis gjyshėrve dhe nipėrve nė kėto distanca tė krijuara. Gjithashtu do tė flasim pėr rolin e gjyshėrve tek adoleshentėt dhe pėr adoleshentėt qė mėsojnė nga gjyshėrit. Nė kėtė temė do tė mėsojmė mė shumė rreth gjyshėrve, nipėrve\mbesave dhe rreth lidhjes qė ata kanė midis tyre. Tė qėnėt gjysh\gjyshe ėshtė shumė e vėshtirė sepse duhet tė jesh midis prindėrve dhe nipėrve\mbesave prandaj duhet patur shumė kujdes ngaqė shpeshherė bėhen objekt i mosmarrėveshjeve qė ndodhin midis prindėrve dhe fėmijėve. Por siē thonė tė vjetrit: “gjyshi\gjyshja janė rrėnjėt qė e mbajnė familjen tė bashkuar dhe tė mbrojtur nga disa rreziqe”. Nė kėtė detyrė kursi do tė flasim pėr tė gjitha kėto dhe pėr shumė gjėra tė tjera qė ju mund t’i lexoni. Lexim tė kėndshėm.


    1.1. Roli i gjyshit

    Pavarėsisht se familjet po bėhen moderne, pėrgjithėsisht si rregull nė secilėn strukturė tė jetės familjare ėshtė i pranishėm njeriu i moshuar, qė koha e bėn gjysh. Gjyshėrit pėrballen me disa breza qė jetojnė nė familje dhe pėr shkak tė jetesės sė pėrbashkėt me vlerė reciproke bėhen tė “detyruara” marrėdhėniet e tyre me nipėrit dhe mbesat, me tė cilėt janė nė pozicionin shoqėror tė gjyshit dhe pėr kėtė arsye duhet tė luajnė kėtė “rol”. Por, sa e vėshtirė ėshtė kjo “punė” sot? Sa tė ndėrlikuara janė bėrė nė kushtet e shoqėrisė moderne marrėdhėniet e nipėrve dhe mbesave me gjyshėrit e tyre dhe sa tė vėshtirė e kanė kėta tė fundit tė luajnė “rolin e gjyshit” nė mėnyrė tė suksesshme dhe nė pėrputhje me kohėn? Roli i gjyshit, aq mund tė duket si mundim, po aq edhe si njė kusht qė njeriu i moshuar tė ndjehet i plotėsuar nė rolet e veta moshore, qė nė strukturėn e jetės familjare tė mos e ndjejė veten tė tepėrt, qė mos tė mbesė jashtė kontekstit familjar, pa “rol social”, i braktisur, i papėrfillur pėr shkak tė diferencės sė moshės, aftėsive kulturore dhe mundėsive perceptive tė kohės, nga mė tė rinjtė e familjes (nipėrve e mbesave tė tyre).
    “Profesioni i gjyshit” ėshtė profesioni “i fundit”, nga mė tė dashurit dhe mė tė pėrshtatshmit pėr ēdo njeri kur i vjen koha tė bėhet gjysh, dhe qė normalisht krahas vazhdimit tė jetės sė vet, “merr detyrėn” qė tė kujdeset pėr fėmijėt e fėmijėve tė tij. Natyrisht nuk ėshtė vetėm detyrimi qė sjell mosha qė tė bėhesh gjysh pėr nipėrit edhe mbesat, por ky rol duke qenė organik kthehet nė “mision” me vlera sociale shumė tė rėndėsishme pėr njeriun. Tė moshuarit pėr shkak tė traditės kulturore dhe tipologjisė sė familjes shqiptare janė nė vendin e tyre, nė stukturėn e jetės familjare shqiptare. Pesha sociale (megjithėse nė rėnie kohėt e fundit) mbart shumė vlera dhe kontribute pėr brezin e ri tė familjes. Ēdo njeri ka nevojė nė jetė qė tė zotėrojė “profesionin e gjyshit”, sepse koha nė mėnyrė tė pashmangshme detyron ēdo njeri qė tė luajė kėtė rol “nė etapėn e fundit” tė jetės sė tij. Profesioni i gjyshit “luhet” nė kohėn kur njeriu ėshtė vėrtetė i moshuar, por megjithatė mosha nė kėtė rast ėshtė privilegj sepse pikėrisht pėr shkak tė saj dhe tė pėrvojės jetėsore njeriu ėshtė i kulturuar nga ēdo pikėpamje, i mėsuar dhe i “rrahur” nga jeta, i pajisur me pėrvojė jetėsore personale, me kapacitet tė pėrvojės qė janė me vlerė sociale dhe nė dispozicion pėr transmetimin dhe edukimin e tė rinjve tė familjes.
    Gjyshėrit kanė mbetur figura tė nderuara, tė respektuara dhe me autoritet nė familjen shqiptare. Nderimi pėr ta ka qenė “tabu” dhe tė rinjtė kanė qenė tė detyruar ta “nderojnė” pa kushte. Mosha pėr tė moshuarit nė kulturėn tradicionale shqiptare ka qenė “tabu” qė sillte privilegjin pėr tė moshuarit. Por tani kohėt kanė ndryshuar dhe nė periudhėn moderne ndryshimi i tipologjisė sė familjes, nga familje tradicionale nė familje moderne (njė bėrthamore), ka sjellė cėnimin e autoritetit, tė figurės dhe funksioneve tė gjyshit/gjyshes. Nė kėtė kontekst, kanė ndryshuar rolet, funksionet, pozita dhe modalitetet e ndėrtimit tė marrėdhėnieve midis tyre dhe familjes, rolit qė ata kanė nė raport me nipėrit dhe mbesat. Koha ka sjellė ndryshime tė mėdha nė tipologjinė e kėtyre marrėdhėnieve. Tashmė duket se roli i gjyshit/gjyshes nuk ėshtė mė ai qė ka qenė nė tė kaluarėn, ngaqė kanė ndryshuar kushtet e jetės, niveli i lidhjes sociale tė tyre me tė rinjtė, kultura e komunikimit dhe diferencimi i thellė i dukshėm i nivelit kulturor, qė kanė “prishur rregullat” dhe kanė thelluar distancėn midis tyre. Nė kėtė kontekst, kanė filluar tė shfaqen vėshtirėsi tė reja, detyra akoma mė tė vėshtira dhe plotėsimi i rolit tė gjyshit/gjyshes nė kohėn tonė ėshtė bėrė punė dhe profesion i vėshtirė.
    “Profesioni i gjyshit” nė kohėn e sotme ėshtė bėrė “profesion i ri” qė jo vetėm duhet pranuar nga tė moshuarit, por qė edhe duhet kryer duke zotėruar teknikat dhe teknologjitė e reja tė pėrshtatjes nė mėnyrė qė tė plotėsohen parametrat e kėtij “profesioni”. Ka qenė dhe mesa duket ka mbetur njė nga vlerat e traditės sonė qė fėmijėt pėr gjyshėrit kanė respekt dhe dashuri tė veēantė. Nuk ka qenė gjė e keqe fakti qė tradicionalisht gjyshėrit janė vlerėsuar, madje nė shumė raste dhe janė “shenjtėruar”, jo nga ndonjė motiv trashendent, por pėr shkak tė bindjes dhe respektit qė kemi pėr garantimin ekzistencialist tė sė shkuarės sė tyre, tė faktit qė jeta e gjyshėrve pėr nipėrit dhe mbesat ėshtė nė “stacionin e pakthyeshmėrisė” sė saj, pėr shkak tė pėrvojės sė jetės sė zgjatur. Roli i gjyshit nė familjen shqiptare ėshtė organik dhe i dėshiruar, ėshtė pjesa biologjike e pandryshueshme e njeriut. Pas pėrfundimit tė pjesės sė punės aktive dhe detyrimeve tė tjera sociale normative “roli i gjyshit” ėshtė pjesė jetike e kohės sė pakthyeshme individuale tė ēdo njeriu. Prandaj mesa duket nipėrit dhe mbesat janė njė kusht tjetėr me rėndėsi qė nuk e lėnė njeriun tė plaket. Madje e bėjnė qė tė mbesė i ri pėr tė qenė nė ritmin fizik dhe mendor tė nipit dhe mbesės.
    Tashmė takon shumė gjyshėr qė janė tė aftė, qė kanė njohuritė e duhura tė sjelljes dhe komunikimit pa konflikt me fėmijėt dhe veēanėrisht me adoleshentėt e vėshtirė. Kėta tė fundit mundohen qė tė kenė konflikte me prindėrit dhe shpesh e refuzojnė autoritetin dhe autoritarizmin, por asnjėherė ose tepėr rrallė kujdesin, kėshillėn dhe vėrejtjet e ndryshme tė kujdesshme dhe tė ėmbla tė gjyshit apo gjyshes sė tyre.

    1.2. Sa ndikon distanca nė rolin e gjyshėrve.

    Sot shumė familje janė tė ndara nga distancat dhe ėshtė shumė e vėshtirė qė tė ruhet lidhja gjysh-nip/mbesė. Pavarėsisht se sa larg jetojnė fėmijėt dhe gjyshėrit nga njėri-tjetri ka dy faktorė qė punojnė nė favor tė tyre:
    1. Fėmijėt e vegjėl kanė aftėsinė pėr tė harxhuar kohėn.
    2. Teknologjia ėshtė e mrekullueshme dhe ndihmon gjithmonė nė bashkimin apo lidhjen e tyre.

    Disa principe themelore dhe ide praktike me avantazh, qė gjyshėrit tė mbajnė lidhje sa mė tė forta me nipėrit\mbesat edhe nė distancė janė:

    1. Parėsore ėshtė qė tė kenė njė komunikim tė vazhdueshėm dhe sa mė tė fortė.
    2. Tė bėhen mbledhje familjare ku tė pėrfshihen dhe nipėrit e mbesat.
    3. Tė diskutojnė dhe tė japin kėshilla pėr problemet dhe gjėrat qė i ndajnė gjeografikisht.
    4. Tė minimizojnė problemet dhe tė mbajnė kontakt sa mė shumė qė tė kenė mundėsi.
    5. Tė ndajnė hap pas hapi planet pėr tė qenė sė bashku sa mė shumė tė munden. Fėmijėt do ta adhurojnė atė.
    6. Duhet lejuar sa mė shumė fėmija qė tė qėndrojė i vetėm me gjyshin\gjyshen dhe tė organizohen vizitat e fėmijėve nė shtėpinė e gjyshėrve ndėrkohė qė prindėrit janė me pushime.
    Distanca ndikon shumė nė lidhjen gjysh-nip/mbesė. Pėr ta kuptuar mė mirė kemi dy faktorė kryesorė: faktorėt emocionalė dhe shpirtėrorė tė lidhjes jetėsore ndėrmjet gjyshėrve dhe nipėrve.
    Koha qė gjyshėrit dhe nipėrit kalojnė sė bashku ėshtė shumė e shkurtėr dhe pėr pasojė marrėdhėnia gjysh-nip bėhet e vėshtirė, pra e paqėndrueshme. Pėr kėtė arsye ėshtė i domosdoshėm kontakti i pėrditshėm. Gjyshėrit dhe nipėrit e ndjejnė tė domosdoshme praninė e njėri-tjetrit nė jetėt e tyre. Nė distancė, “roli i gjyshit” ėshtė mė i vėshtirė pėr t’u realizuar, pėr rrjedhojė dashuria, kėshillat, mirėkuptimi dhe gjithēka e bukur qė marrim nga gjyshėrit tanė merret nė doza mė tė vogla. Nuk ka rėndėsi sa larg jetojnė gjyshėrit dhe nipėrit nga njėri-tjetri, thjesht duhet tė kenė njė kontakt sa mė tė forcuar midis tyre qė tė mos humbasin afeksionin e ndėrsjelltė. Teknologjia ėshtė njė bekim dhe ndihmon jashtėzakonisht shumė nė tė tilla raste. Pėr tė patur njė afrimitet sa mė tė mirė, kontakti fizik dhe ai vizual ėshtė mė efektiv se ai virtual. Roli i gjyshit pėr fėmijėt ėshtė vėrtetė shumė i rėndėsishėm dhe lidhja e parė fillon qė nė fėmijėri. Gjyshėrit pėrkujdesen dhe kanė njė dashuri tė madhe pavarėsisht distancave.

    1.3. Efektet negative tė gjyshėrve.

    Jo rrallė roli i gjyshit ka anė negative qė ndikojnė pėr keq tek fėmijėt. Zakonisht gjyshėrit kanė shumė dėshirė tė jenė pjesė e jetės sė nipėrve tė tyre. Ata fillojnė tė tregojnė pėr eksperiencat e jetės sė tyre dhe ndalojnė qė nipėrit tė kenė simpati pėr individėt e tjerė tė ****it tė kundėrt. Gjithsesi gjyshėrit duhet tė respektojnė edhe pozicionin e prindėrve dhe mos tė tejkalojnė ose mos tė ngatėrrojnė rolin e tyre nė jetėn e nipėrve. Dashuria “e tepėrt” qė gjyshėrit i japin fėmijėve i bėn ata shumė tė llastuar, jo vetėm me gjyshėrit por edhe nė jetėn e pėrditshme.
    “Kur mami thotė JO, pyes gjyshen…” Kjo ėshtė njė shprehje tipike e fėmijėve kur nuk u plotėsohet njė dėshirė. Por kjo e ul automatikisht rolin e prindėrve dhe gjatė rritjes autoriteti i tyre injorohet plotėsisht.
    Gjyshėrit vijnė nga njė kohė kur fėmijėt trajtoheshin dhe disiplinoheshin nė njė mėnyrė strikte. Kjo mund tė ndikojė negativisht tek nipėrit/mbesat. Kur gjyshėrit kritikojnė prindėrit nė sy tė fėmijės dėmtojnė aftėsinė e tyre pėr ta rritur atė fėmijė. Fėmija do tė rritet nė njė ambient me negativitet dhe tension. Kjo mund t’i shkaktojė atij njė sjellje sa mė tė papranueshme dhe negative.

    1.4. Roli i gjyshėrve tek adoleshentėt.

    Tė jesh gjysh i njė adoleshenti ėshtė shumė mė e vėshtirė se sa tė jesh gjysh i njė fėmije tė vogėl. Adoleshentėt kanė njė periudhė kohe qė mėsojnė nga tė tjerėt kėshtu qė gjyshėrit janė shumė tė nevojshėm tė jenė pranė tyre nė kėtė periudhė tė jetės. Ata mund tė ndihmojnė adoleshentėt duke u pėrballur me ta direkt ose indirekt duke pėrkrahur prindėrit dhe ndonjėherė lehtėsojnė konfliktet familjare .
    Fėmija i vogėl qė dikur tė ndiqte kudo qė shkoje, sot ėshtė shndėrruar nė njė adoleshent, i cili vihet re nga ndryshimi i fizikut, sjelljes dhe ka ndjenja tė fuqishme. Tek adoleshentėt, prindėrit nuk kanė mė aq shumė autoritet. Por lajmi i mirė ėshtė se gjyshi/gjyshja nuk janė nė “zonėn e luftės” nė mendjen e njė adoleshenti. Ata krijojnė njė lloj tjetėr autoriteti. Kur adoleshentėt pėrpiqen tė zbulojnė identitetin e tyre, “ndahen” emocionalisht nga prindėrit. Por natyra e gjyshėrve i tėrheq adoleshentėt. Gjyshėrit mund tė jenė mbėshtetės gjatė konflikteve tė tyre tė shpeshta me prindėrit gjatė kėsaj periudhe jete.

    1.5. Adoleshentėt mėsojnė nga gjyshėrit.

    Adoleshentėt “kėrkojnė” dijet qė gjyshėrit japin. Ata janė tė interesuar nė historinė e familjes, eksperiencėn personale tė gjyshėrve por edhe nė mendimet e tyre pėr dashurinė, martesėn, politikėn, jetėn, vdekjen, jetėn e njė personi tė moshuar etj.
    Qė njė gjysh tė jetė sa mė i afėrt mė njė adoleshent ai duhet tė futet nė botėn e tyre. Jeta e njė adoleshenti nė ditėt e sotme, ndryshon nga jeta e nje adoleshenti tė dikurshėm.
    Pėr gjyshėrit ėshtė mirė tė shkojnė nė shkollėn e nipėrve tė tyre, tė flasin me mėsuesit e tyre, tė dėgjojnė muzikėn e tyre, tė shikojnė programet e tyre tė preferuara. Me pak fjalė tė jenė pjesė e jetės sė tyre, por pa “i futur hundėt” mė tepėr seē duhet. Nipi/mbesa adoleshent/e i sjell shumė ndryshime pozitive njė gjyshi. Gjyshėrit do tė mėsohen me idenė e tolerancės, durimit dhe kuptimit tė tyre. Ėshtė mirė tė futesh nė jetėn e tyre, por t’i lėsh tė vendosin vetė.
    Adoleshentėt gjejnė sigurinė tek gjyshėrit. Ėshtė vendi ideal ku mund tė shkosh pas njė konflikti me prindėrit.
    Kur gjatė njė fundjave prindėrit largohen pėr pushime dhe fėmijėt qėndrojnė tek gjyshėrit, kjo gjė ndikon mirė nė mbarėvajtjen e njė familjeje. Fėmijėt pėrveēse kalojnė kohė me gjyshėrit, kėnaqen edhe kur shikojnė prindėrit tė lumtur me njėri – tjetrin.

    E si do tė ishte jeta jonė pa gjyshėrit?
    Do tė ishte si njė pemė pa rrėnjėt e saj…
    Pėrfundimi: Gjyshėrit luajnė njė rol tė rėndėsishėm nė mbarėvajtjen dhe nė rritjen e nipėrve\mbesave, gjithashtu ata janė tė rėndėsishėm dhe pėr adoleshentėt duke i kėshilluar ata, duke i mbajtur ata sa mė larg telasheve. Por jo gjithmonė roli i gjyshėrve ndihmon, shpeshherė gjyshėrit janė ata persona qė i llastojnė mė sė shumti nipėrit/mbesat e tyre dhe kjo ndikon negativisht nė rritjen e fėmijėve sepse ata bėhen shumė tė pasjellshėm me prindėrit e tyre dhe shumė arrogantė. Por gjyshėrit janė rrėnjėt qė e bėjnė familjen nė pozicionin e tyre tė vertetė. Si pėrmbledhje e tė gjithė asaj ēka u tha mė lart, unė si studente dal nė pėrfundimin se raportet moshore janė shumė tė rėndėsishme dhe lėnė gjurmė nė jetėn e individėve. Ai raporti i brishtė qė krijohet ndėrmjet brezave duhet trajtuar me njė vėmendje tė vecantė, pasi mund tė cilėsohet si njė “thikė me dy presa”. Kėtė e them pėr faktin se njė gjysh mund tė ndikojė tek nipi i tij nė formėn e njė miku qė shėrben si shembull pėr t’u ndjekur, por nga ana tjetėr mund edhe tė shėrbejė si mburoja qė i mban britmat e prindėrve larg. Kjo krijon njė farė ndėrlidhjeje dhe varėsie, por, kur varėsia ka qenė e mirė? Megjithatė, pavarėsisht tė gjithave, s’mund tė mohohet se lidhja gjysh-nip ėshtė mrekullisht e bukur dhe e nevojshme.

    Bibliografia:
    Mario Gecchele, Giovanni Danza, “Gjyshėrit dhe nipėrit: njė raport edukativ”, Bergamo: Ist. Rezzara 1993;
    Rasul Gamzatov, Ali J. Gumaj (pėrkth.), “Gjyshi im”, Tiranė: Flesh, 2003
    Lewis H. Morgan, “Shoqėria antike” London, Backward (1877);
    Liljana Reēka, “Psikologjia e zhvillimit”, Tiranė: SHBLU, 2005;
    Mithat Hoxha, Lediana Xhakollari, “Psikologjia e zhvillimit gjatė gjithė jetės”, Tiranė : Vllamasi, 2010;
    Theodhori Karaj (pėrg.), “Psikologjia e zhvillimit tė fėmijės”, Tiranė: Progres, 2004;
    Fatmira Myteberi (red.), “Adoleshentėt: tė konfliktuar apo…?!”, Pogradec: DIJA Poradeci, 1998
    Claude Lévi-Strauss, “Strukturat elementare tė parentelės” (1949), Feltrinelli, Torino, 2003;
    Fiqri Sheri, Jordan Haxhinikolla, Ilia Telo, Reshat Koēi, Hasan Banja (red.), “Mosha e tretė nė Shqipėri :nė kėndvėshtrimin demografik, socio-ekonomik e shėndetėsor”, Tiranė, 2001



    Nga: Yllka Shushku
    Burimi: gazetaplanetar


    "Io non sarņ mai nessuno,
    ma nessuno sarą mai come me."

  2. #2
    Alis Volat Propriis Avatari i Legally_Sweet
    Anėtarėsuar
    May 2011
    Vendndodhja
    In a world of my own
    Postime
    5,173
    Blog Entries
    1
    Rrespekti
    3472

    Gabim Titulli: Roli i gjyshėrve!

    Na u ka be forumi si jstor-i me kto esetė mi

    *~~An eagle uses the storm to reach unimaginable heights...~~*

  3. #3
    C'est la vie. Avatari i Didi
    Anėtarėsuar
    Nov 2008
    Vendndodhja
    Cappellaio matto!
    Postime
    5,506
    Blog Entries
    5
    Rrespekti
    2814

    Gabim Titulli: Roli i gjyshėrve!

    Citim Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Legally_Sweet Shiko postimin
    Na u ka be forumi si jstor-i me kto esetė mi

    Nuk e kuptova mire komentin tend sinqerisht. Se di ku i pe eset ti Lega
    Keto jane studime te bera nga psikolog te ndryshem dhe me pas jane mar
    nga gazetar shqiptare dhe jane perkthyer.


    Kila likes this.
    "Io non sarņ mai nessuno,
    ma nessuno sarą mai come me."

  4. #4
    Alis Volat Propriis Avatari i Legally_Sweet
    Anėtarėsuar
    May 2011
    Vendndodhja
    In a world of my own
    Postime
    5,173
    Blog Entries
    1
    Rrespekti
    3472

    Gabim Titulli: Roli i gjyshėrve!

    Citim Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Didi Shiko postimin

    Nuk e kuptova mire komentin tend sinqerisht. Se di ku i pe eset ti Lega
    Keto jane studime te bera nga psikolog te ndryshem dhe me pas jane mar
    nga gazetar shqiptare dhe jane perkthyer.
    Po jstor eshte database qe ka nje koleksion te madh esesh akademike/artikuj/studime (quaje si te duash). Ngaqe perdoret nga shume studentė nga vende te ndryshme, mendova se e njihje si database. Shkurtimisht, komenti im ishte ne form shakaje; ne sensin qe s'na u ndane kto studimet, si ne shkolle, si ne forum. Edhe kshuuu...

    *~~An eagle uses the storm to reach unimaginable heights...~~*

  5. #5
    C'est la vie. Avatari i Didi
    Anėtarėsuar
    Nov 2008
    Vendndodhja
    Cappellaio matto!
    Postime
    5,506
    Blog Entries
    5
    Rrespekti
    2814

    Gabim Titulli: Roli i gjyshėrve!

    Citim Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Legally_Sweet Shiko postimin
    Po jstor eshte database qe ka nje koleksion te madh esesh akademike/artikuj/studime (quaje si te duash). Ngaqe perdoret nga shume studentė nga vende te ndryshme, mendova se e njihje si database. Shkurtimisht, komenti im ishte ne form shakaje; ne sensin qe s'na u ndane kto studimet, si ne shkolle, si ne forum. Edhe kshuuu...


    E kuptova qe komenti yt ishte ironik, por eshte dhe e vertet qe eshte nje forum dhe qe eshte i perbere nga shumellojshmeri temash.
    Ndaj dhe ne kete nenforum kur flitet per psikologjin, keto jane argumentat s'mund te vendosesh gjera koti, si thua ti?!

    Saper kete faqen, nuk e njoh. Varet shume dhe nga vendi ku jeton, secili shtet ka te tijen. Ketu kemi disa te tjera


    "Io non sarņ mai nessuno,
    ma nessuno sarą mai come me."

  6. #6
    Alis Volat Propriis Avatari i Legally_Sweet
    Anėtarėsuar
    May 2011
    Vendndodhja
    In a world of my own
    Postime
    5,173
    Blog Entries
    1
    Rrespekti
    3472

    Gabim Titulli: Roli i gjyshėrve!

    Citim Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Didi Shiko postimin


    E kuptova qe komenti yt ishte ironik, por eshte dhe e vertet qe eshte nje forum dhe qe eshte i perbere nga shumellojshmeri temash.
    Ndaj dhe ne kete nenforum kur flitet per psikologjin, keto jane argumentat s'mund te vendosesh gjera koti, si thua ti?!

    Saper kete faqen, nuk e njoh. Varet shume dhe nga vendi ku jeton, secili shtet ka te tijen. Ketu kemi disa te tjera
    S'kam ndonje kundershtim, shume mir ben qe i sjell...me mire tema edukative sesa budalliqe te tjera te marra nga facebooku. Sinqerisht, s'ishte koment dashakeqes.

    *~~An eagle uses the storm to reach unimaginable heights...~~*

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Rregullat E Postimit

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182