Duke shikuar rezultatet 1 ne 8 nga 8

Teme: Stresi i provimeve

  1. #1
    Dum spiro, spero くる Avatari i sweetzzinna
    Antarėsuar nė
    Jul 2008
    Vendodhja
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Postime
    18,860
    Blog Entries
    53
    Forca e Rrespektit
    25

    Default Stresi i provimeve

    Shqetėsimi dhe stresi i provimeve ndikon nė mosfunksionimin e kujtesės. Shkenctarėt paralajmėrojnė pėr shqetėsimin e nxėnėsve gjatė sezonit tė provimeve. Presioni i prindėrve dhe stresi provimeve tek disa nxėnės pėr disa orė ndikon nė mosfunksionimin e kujtesės. Zgjidhja e saj ėshtė qetėsia dhe njė gjumė i rehatshėm. Gjatė zhvillimit tė provimit ėshtė mė se normale qė nxėnėsi tė ketė shqetėsim, por ky shqetėsim nuk duhet te kalojė nė nivel paniku. Paniku ndikon pėr disa orė nė mosfunksionim tė kujtesės sė tyre. Hormonet e stresit ndikojnė nė qendrėn e kujtesės, pėr kėtė arsye shqetėsimi i tepėrt ndikon nė mosfunksionimin e kujtesės duke e paralizuar atė. Stresi dhe shqetėsimi i tepėrt krijon sėmundje tek njeriu, nga shqetėsimi i tepėrt kalon gjak me presion nė hormone, kėshtu qė hormonet ndikojnė nė mosfunksionimin e qelizave. Njė rrugė qė duhet ndjekur pėr tė pakėsuar shqetėsimin tek fėmijėt ėshtė qė prindėrit duhet ti motivojnė fėmijėt kur tek ata lindin mendime negative duke i zėvendėsuar me mendime pozitive si pėr shembull: “Po sikur tė mė pyesi mėsuesi nga temat qė s’kam mėsuar, duke e zvedėsuar menjėherė me: “Mėsuesi do tė pyesi nga temat qė ti ke mėsuar”.
    Prindėrit
    Pasi ka pėrfunduar provimi tek tė gjithė fėmijėt lindin mendime se mos ka marrė not tė keqe. Prindėrit duhet tė flasin me fėmijėn pėr gjithė simestrin duke mos e kritikuar pėr notėn e keqe. Sepse fėmija mund tė humbas provimin, por ju mund tė humbisni atė. Gjatė sezonit tė provimeve edhe dieta ėshtė e rėndėsishme duke konsumuar fruta dhe perime, pasi ndikojnė nė uljen e shqetėsimit dhe stresit tek fėmija. Duke e shmangur atė nga konsumimi i ushqimit me yndyrna, pasi nuk ndikon mirė tek fėmijėt. Gjumi formaton trupin dhe trurin e njeriut nga fillimi, prandaj kohėn e gjumit ta vlersojmė si kohė tė nevojshme dhe jo kohė tė harxhuar. Gjumi, ėshtė bateria e trurit. Njeriu duhet tė flejė tetė orė gjumė. Gjatė studimeve tė mbrėmjeve, nėse e ndjeni veten tė lodhur ose nė stres, njė fjetje rreth 10-15 minuta do tė ishte ilaēi qė do tu sillte energjitė pėrsėri, ku truri do tė jetė nė formėn maksimale pėr 4-5 orėt nė vijim.
    Dieta
    Njė dietė e shėndetshme ėshtė ilaēi i duhur pėr tė pėrballuar ankthin dhe stresin pėrpara provimeve. Kėshtu duhet ti lini rrugė tė lirė nė tavolinė pjatave me bazė makaronat, orizin, frutat, perimet dhe vezėt e ziera. Bėni kujdes! Dietologėt kėshillojnė sa mė pak kafe, qė tradicionalisht shoqėron netėt pėrpara provimeve. Kjo ėshtė njė dietė antistres pėr tė gjithė studentėt pėrpara provimeve, tė cilėt vuajnė nga ankthi dhe pagjumėsia. Sipas dietologėve, kėsaj diete qė tė ndihmon tė pėrballosh kėtė situatė tensioni, nuk duhet t’i mungojė buka, makaronat, apo orizi, sallatrat jeshile, qepa, djathi i freskėt, kosi, vezėt e ziera, qumėshti i ngrohtė, qė ul aciditetin gastrik, fruta tė ėmbla dhe tė zhytura nė mjaltė, qė favorizojnė gjumin dhe ndihmojnė organizmin tė shlodhet, pėr tė pėrballuar me energjinė e duhur dhe pėrqėndrim, sfidėn shkollore.
    Pėrbėrja
    Kėto ushqime kanė nė pėrbėrje njė aminoacid qė ndihmon nė sintezėn e serotoninės, neuronit tė mirėqėnies dhe neurotrasmetuesit cerebral qė nxit shlodhjen. Serotinina rritet nėn konsumin e ushqimeve qė kanė nė pėrbėrje sheqerna tė thjeshta, siē janė frutat e stinės. Mes perimeve vendin e parė e zė sallata jeshile e shoqėruar nga qepa dhe hudhrat. Ndėrsa pagjumėsia provokohet nga kafeja, patatinat me qese e ēokollatat, qė janė shpesh tė pranishme gjatė kėtyre ditė-netėve. Ėshtė e nevojshme qė tė shlodheni mjaftueshėm, duke bėrė kujdes me tė ngrėnėt, duke eleminuar ushqimet e rėnda dhe me pėrmbajtje eksituese. Duhet eleminuar kafeja, ēaji, kakaoja, pėr shkak tė kafeinės, por edhe pijet alkoolike, qė shkaktojnė gjumė tė keq dhe me zgjim tė vėshtirė. Gjithashtu, jashtė liste mbeten ushqimet pikante, me erėza, piper tė kuq, apo kripė me bollėk. Madje edhe ushqimet e konservuara duhen mbajtur larg.

    Kėshilla
    Gjatė sezonit tė provimeve ėshtė e rėndėsishme tė konsumohen fruta dhe perime, pasi ndikojnė nė uljen e shqetėsimit dhe stresit

    Gjatė studimeve tė mbrėmjeve, nėse e ndjeni veten tė lodhur ose nė stres, njė fjetje rreth 10-15 minuta do tė ishte ilaēi qė do tu sillte pėrsėri energjitė

    Dietologėt kėshillojnė sa mė pak kafe, qė tradicionalisht shoqėron netėt pėrpara provimeve
    Mes perimeve vendin e parė e zė sallata jeshile e shoqėruar nga qepa dhe hudhrat

    Dietės antistres nuk duhet t’i mungojė buka, makaronat, apo orizi, sallatrat jeshile, qepa, djathi i freskėt, kosi, vezėt e ziera, qumėshti i ngrohtė, frutat e ėmbla dhe tė zhytura nė mjaltė

    Eleminoni kafenė, ēajin, kakaon, pėr shkak tė kafeinės, por edhe pijet alkoolike, qė shkaktojnė gjumė tė keq dhe me zgjim tė vėshtirė

    Gjithashtu, jashtė liste mbeten ushqimet pikante, me erėza, piper tė kuq, apo kripė me bollėk si dhe ushqimet e konservuara


    Tė rejat nga shkenca
    Studimi, bajamet mbrojnė sistemin e tretjes

    Njė studim i mėhershėm ka treguar potencialin mbrojtės tė bajameve, qė do tė thotė se bajamet ndikojnė pozitivisht nė sistemin e tretjes duke rritur numrin e “baktereve tė mira”. Probiotikėt janė pjesė tė patretshme tė ushqimit tė cilat i shfrytėzojnė bakteret e sistemit tretės si burim energjie. Ndėrsa kėto baktere, tė njohura si “baktere tė mira”, kanė rėndėsi tė madhe nė sistemin imunitar duke mundėsuar mbrojtjen nga bakteret e dėmshme. Shkencėtarėt kanė vėrtetuar se bajamet e bluara mirė e rritin dukshėm numrin e disa “baktereve tė mira”. G Albania

    Think Pink! Say NO to breast cancer!

  2. #2
    FORCAT RENEA Avatari i albstudent
    Antarėsuar nė
    Aug 2008
    Vendodhja
    VLORE - TEPELENE - TIRANE
    Mosha
    29
    Postime
    886
    Forca e Rrespektit
    53

    Default

    ehhh ska keshill per stresin e provimeve sidomos nga kta pedagogoet gogola qe jan ktu

    tO bE oR NoT tO bE

  3. #3
    Dum spiro, spero くる Avatari i sweetzzinna
    Antarėsuar nė
    Jul 2008
    Vendodhja
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Postime
    18,860
    Blog Entries
    53
    Forca e Rrespektit
    25

    Default

    albstud i nderuar...nqs nuk te pelqejne keshillat mos i lexo...
    une te kam respektuar ty keshtu qe kerkoj te njeten gje nga ty

    Think Pink! Say NO to breast cancer!

  4. #4
    tifoz i cmendur i INTERIT Avatari i Brigadieri
    Antarėsuar nė
    Aug 2008
    Vendodhja
    Atje ku prania ime eshte e domosdoshme.
    Postime
    424
    Forca e Rrespektit
    57

    Default

    sa per keshillat neper fakultetet tona une do jepja keshillen me te rendesishme po pate lek nuk ke pse stresohesh per provimet

    Remember to keep yourself alive there is nothing important than that.:canna:

  5. #5
    FORCAT RENEA Avatari i albstudent
    Antarėsuar nė
    Aug 2008
    Vendodhja
    VLORE - TEPELENE - TIRANE
    Mosha
    29
    Postime
    886
    Forca e Rrespektit
    53

    Default

    Citim Origjinale Postuar nga sweetzzinna Shfaq Poten
    albstud i nderuar...nqs nuk te pelqejne keshillat mos i lexo...
    une te kam respektuar ty keshtu qe kerkoj te njeten gje nga ty


    Jo se kisha ne lidhje me ty fare kete koment e kisha ne pergjithesi me pedagoget me provimet ndoshta je keqkuptuar ok

    tO bE oR NoT tO bE

  6. #6
    VIP Avatari i *deliza*
    Antarėsuar nė
    Jul 2008
    Vendodhja
    ,,In your dreams making you happy'' :)
    Mosha
    24
    Postime
    3,921
    Forca e Rrespektit
    382

    Default Jo stres nga provimet!

    Jo stres nga provimet!


    Ndjenjė e pėrzier nė stomak, kėmbė qė dridhen dhe mendimet “I kam harruar tė gjitha, s“mundem mė” : ankthin e provimit e njeh gjithkush. Disa kėshilla kundėr ankthit tė debutimit dhe tė provimeve.

    Ēfarė i vendos nxėnėsit mė tepėr nėn presion nė provime?

    Kjo ėshtė e ndryshme nga nxėnėsi nė nxėnės dhe varet edhe nga vėshtirėsitė e privimit. Disa krijojnė vetė shumė presion, sepse duan t“i pėrkasin gjithmonė mė tė mirėve. Por edhe prindėrit dhe mėsuesit shpesh presin shumė. Njė ndjenjė tė pėrzier ka sigurisht kushdo qė ka mėsuar pak dhe ėshtė i papėrgatitur.

    Kur duhet tė fillojnė parapėrgatitjet pėr njė provim?

    Pjesa mė e madhe e nxėnėsve mund ta vlerėsojnė kėtė vetė. Ata e dinė se sa shpejt mėsojnė dhe se sa shumė duhet tė mėsojnė. E rėndėsishme ėshtė qė tė mėsuarit tė ruhet nė kujtesėn afatgjatė. Kėshillohet tė mėsohet rregullisht, asnjė ditė mė shumė sesa tre apo katėr orė. Nėse tė nesėrmen pėrsėritet pėr 15 minuta ajo qė ėshtė mėsuar njė ditė mė parė, nuk ngelen mė boshllėqe. Vetėm kur ta keni mbyllur me kėtė pjesė mund tė vazhdoni me pjesėn tjetėr.

    Sa tė rėndėsishme janė pushimet gjatė tė mėsuarit?


    Shumė tė rėndėsishme: Asnjė nuk mundet tė qėndrojė i pėrqendruar pėr dy orė mė radhė nė njė vend. Ngrihuni herė pas here, ajrosni dhomėn, pini ose hani diēka, mė mirė do tė ishte ujė, fruta apo diēka e vogėl dhe shtriquni paksa. Ditėn para provimit mos mėsoni! Ajo qė mund tė bėni ėshtė njė pėrsėritje e shpejtė dhe e shkurtėr, asgjė mė tepėr. Gjithēka qė mėsoni tani ruhet nė kujtesėn afatshkurtėr dhe largohet shpejt qė prej kėtej.

    A ka strategji veēanėrisht efikase tė tė mėsuarit?

    Tė mėsosh pėrmendėsh funksionon, por kėrkon kohė dhe energji. Specialistėt, si pėr shembull kampionė tė ndryshėm tė botės nė kujtesė mėsojnė ndryshe: ata lidhin pėrmbajtjen e mėsimit me figura. Sa mė komike dhe mė mbresėlėnėse tė jenė ato, aq mė mirė mund tė bėhet lidhja. Kjo funksionon me fjalorin, datat, madje edhe me formulat matematikore. Pėr tė pėrsėritur, shumė tė dobishme janė blloqe tė vogla ku shkruhen pikat kryesore tė mėsimit. Vendosni qėllime realiste, atėherė edhe pėrmirėsimet mė tė vogla quhen suksese tė mėdha, sepse keni arritur qėllimin.

    A kėshillohen teknika tė caktuara ēlodhjeje?


    Frymėmarrja ėshtė jashtėzakonisht e rėndėsishme. Mbyllni sytė para provimit dhe merrni frymė thellė disa herė me vetėdije. Pėrgatisni njė parim udhėheqės, si pėr shembull “do tė ecė vaj” i cili tė jetė refren nė mendimet tuaja.

    Deri ku ėshtė ankthi i provimit normal dhe kur ėshtė njė trajtim i nevojshėm?

    Ethet e debutimit janė nė tė vėrtetė njė stres i mirė. Kjo do tė thotė: kush do tė japė rezultat duhet tė jetė pak nervoz. Por nėse ankthi nga provimi kushtėzon jetėn tuaj dhe ju ditė tė tėra mė parė nuk mund tė mendoni mė gjė tjetėr veē provimit, keni madje edhe dhimbje barku apo koke, duhet tė ndėrmerret diēka kundėr saj. Tė kėshillueshme janė ēaj kamomili, pakėsoni pirjen e kafes ose mundėsisht eliminojeni atė.

    Shekulli


    _______________ :fluturverdhe:
    Ose hesht, ose thuaj diēka mė tė mirė se heshtja.


    ...E sotmja plotesohet nga e kaluara, ndersa eshte shtatzene me te ardhmen ...(Lajbnic) :flutur:

  7. #7

    Antarėsuar nė
    Aug 2009
    Postime
    3
    Forca e Rrespektit
    0

    Default

    kam kalur nje stres te papar ne shkolle se ishte viti i pare.me trmb fakti qe do filloj prap shkolla nuk e di se si do e perballoj stresin.


  8. #8
    Dum spiro, spero くる Avatari i sweetzzinna
    Antarėsuar nė
    Jul 2008
    Vendodhja
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Postime
    18,860
    Blog Entries
    53
    Forca e Rrespektit
    25

    Default

    Viti i 1 eshte gjithmone i veshtire, por besoj qe mbas vitit 1 eshte tjeter gje sepse di ca te presesh nga shkolla dhe se ca duhet dhe si te mesosh

    Think Pink! Say NO to breast cancer!

Informacionet e Temes

Vizitoret qe po Shikojne Kete Teme

Momentalisht aty jane 1 vizitor duke lexuar kete teme. (0 anetare dhe 1 vizitore)

Tema te Ngjashme

  1. Stresi
    Nga Mr-Bledi ne forum Psikologjia
    Pergjigje: 10
    Postimi i Fundit: 05-11-13, 19:35
  2. Stresi (si ta shmangim ate)
    Nga triumfuesja ne forum Keshilla Mjeksore
    Pergjigje: 7
    Postimi i Fundit: 23-08-11, 06:03
  3. Stresi nė fėmijėri
    Nga ida angel ne forum Tė ndryshme
    Pergjigje: 1
    Postimi i Fundit: 01-06-11, 07:08
  4. Matura Shtetėrore, ja datat e provimeve
    Nga braziljania ne forum Arsimi
    Pergjigje: 7
    Postimi i Fundit: 26-05-10, 23:46
  5. Shqetėsimi & stresi i provimeve ndikon nė kujtesė
    Nga elbruna ne forum Keshilla Mjeksore
    Pergjigje: 0
    Postimi i Fundit: 12-11-09, 17:32

Etiketa per kete Teme

Leja e Postimit

  • Ju nuk mund te postoni tema te reja
  • Ju nuk mund tju postoni pergjigje
  • Ju nuk mund te postoni bashkangjitje
  • Ju nuk mund te ndryshoni postimet tuaj
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181