Te huajin e quaj mik apo armik,ashtu sic kane bere perhere shqiptaret, por kurrsesi vella.
Keta jane o miq o armiq, nuk jane vellezer.

”””Ama ligjėrisht (kėtu kemi njė pikė tė vdekur) kėta vėllezėrit e mi janė shtetas shqiptarė me tė njėjtat tė drejta si ti.””’

Kjo eshte vertet pike e vdekur, sepse kemi kontradikte midis shtetit komb qe pretendon kushtetuta dhe te drejtave te barabarta qe pretendon serisht po kushtetuta.
Paqartesia e kushtetutes ne kete pike eshte e nevojshme qe te parandaloje diskriminimin e atyre pak mizave qe perbejne minoritetet, ama Shqiperia ngelet shtepia e shqiptareve.

””Pėr mua i ardhur i paftuar agresiv ėshtė ai qė vjen me dhunė duke shkelur ligje e duke grabitur tokėn e tjetrit edhe nėse ky agresor i pėrket sė njėjtes etni me mua””

Aspak, ai eshte shkeles ligji, nuk eshte agresor e si shkeles ligji duhet ndeshkuar. Kjo menyre te arsyetuari e jotja eshte thjesht mendesi krahinore, sherben thjeshte per te kriminalizuar shqiptaret qe levizin, ashtu si ne Fier jane kriminalizuar perhere kosovaret e camet.
Ky per mua eshte ai mentalitet qe duhet asgjesuar.
Tosket levizen me lacka e placka ne Tirane gjate komunizmit, injorante e katundare kishte sa te duash mes tyre, tani u bene ‘qytetare’ e su pelqen qe geget te vijne.
Kjo eshte prapambetja mendore i nderuar se Tirana nuk eshte e tironcve aq me pak e tironceve nga Toskeria por e gjithe shqiptareve,perfshi ata dhjetra mijera nga Kosova qe do dyndeshin ne rast bashkimi.
Pastaj do e zbukurosh kete te vertet te hidhur, por kete gje e dine te gjithe , nuk eshte ndonje zbulim.

””’ato historiko-gjeografike tė cilat kanė pėrcaktuar p.sh. qė “genetikisht” disa protoshqiptarė tė dikurshėm tė vijojnė tė mbajnė mbi supe kafkėn e tyre dinarike, ndėrkaq qė shpirtėrisht, kulturalisht e gjuhėsisht janė sot serbė e grekė””’

Sigurisht qe shume nga serbet jane ilire te sllavizuar, kjo nuk eshte me sekret, e deshmon antropologjia e se fundmi gjenetika.
Por pikerisht per kete raca nuk eshte elementi vendimtar, por vetem nje prej elementeve. Kur e kemi pse ta hedhim poshte, e verteta e mire ska pse te vleresohet e keqe vetem e vetem per ta kthyer Shqiperine ne Babiloni,Paris apo Nju Jork.

”””Sigurisht kjo qė pėrshkrova ėshtė Tirana””’

Po pse ku pret ti gjesh gjithe keta ti ? Dihet qe Babilonia apo Roma e lashte, mblidhte gjithe kombesite e mundshme ashtu si Stambolli e po ashtu dihet qe ne disa qytete kryesore turku ka sjelle edhe kolone, kryesisht, Elbasan,Kavaje,Tirane, Prizren, Manastir e Janine.
Keta kolone turq a persiane, u shqiptarizuan, por perbejne nje pjese te paperfillshme te popullsise se atyre qyteteve sepse ne kohen e turkut qytetet kishin shume pak banore ne krahasim me popullsine fshatare.
Fakti qe hasen, jane pikerisht sepse kane qene elite ne kohen e turkut, kane qene tregtare apo ushtarake, ne administrate, keshtu qe meqe ne Shqiperi nuk u be nje pastrim si ne Greqi e Bullgari, ngelen e me gjithe pasurite e tyre, perhere per fat te keq ngelen njerez te degjuar.
Por jane pak, thjesht duke qene ‘lart’ duket se jane shume.

Ky eshte efekt normal psikologjik. Kur nje italian me pyeti sa jeni ju shqiptaret qe ndiheni kaq shume ne Itali e ne gjithe Europen, e i thashe 3 milione ne qe ndihemi , shqeu syte e me tha:
Kujtova se ishit 30-40 milione ! Po te ishit 60 milione sa ne italianet cfare do kishit bere ju ?
Bota permbys, mendova e mu kujtua Fan Noli qe tha:merr 3-4 kosovare e veri zjarrin botes mbare. Tani kosovareve su ndihet zeri, e kemi marre ne rolin ne shprehjen e Nolit.

I nxitur nga kjo kam pyetur disa italiane se sa mendonin se jemi ne shqiptaret e shqiperise e numri me i vogel ishte 15 milione. E verteta dihet sa eshte e ky shumefishim eshte pasoje e permendjes se vazhdueshme te nje grupi ne media.

Kur nje grup degjohet shume sepse i perket nje shtrese qe kontrollon publiken apo degjohet shpesh, krijohet perhere iluzioni se jane shume, por eshte thjesht iluzion.

””Unė e di tashmė se ti tė gjithė kėta vėllezėr tė mi qė pėrmenda mė lart i cilėson tė ftuar e jo vendalinj dhe ky ėshtė konkluzioni yt””’

Ne skemi ftuar kend, te marre toke nga jona se e kemi me shumice, ata kane ardhur vete ose ne rastin e koloneve turq, me dhune, ne thjesht u kemi hapur deren ashtu si trendafili qe i la vend ferres te jetoje edhe ajo.
Por keta ashtu si ferra, tani pretendojne perhere e me teper, derisa te vije dita qe do u thone shqiptareve, po deshe rri po deshe ik.
Keshtu pak a shume si po me ndodh mua ne kete blog, ku minoritare qe kot sa tu permend emrat e ca shqipfoles, mezi presin sa te zhdukem nga qarkullimi, qe ky blog te jete vendi i minoritareve dhe shqipfolesve a shqiptareve qe jane ne nje mendje me ta.
Ndokush na u ndjekerka mire ketu, se ketu u bihet atyre si une e u jepet ze viktimave te shkreta minoritare.
Kur u bene viktima keta njehere qe i kemi lart ne pushtet me shumice ?

””’Po ashtu sic ėshtė i padrejtė inkriminimi total i grekėve pėr genocidin ēam. Njerezit kanė emra, mbiemra e pergjegjėsi personale.””’

Epo mire, ja ketu ke minoritare plot. Bej nje sondazh, sa prej tyre do ishin pro qe camet te kthehen ne Cameri e te rimarrin tokat e varret e tyre ? Lere pastaj sa do ishin dakort qe Cameria ti kthehej Shqiperise.
Meqe zotrote flet per pergjegjesi personale, pyeti njehere e te shikosh cdo te thone. Se mos rishikon mendimin tend pastaj ?


”””Kėtė pati parasysh edhe njė piktor peizazhesh virgjėrore me emrin Hitler, kur burgosi si nė njė geto tjetėr ekspozitėn e madhe tė artit tė degjeneruar ēifuto-bolshevik dhe promovoi pėrkarshi artin e pastėr nacional me baresha bionde apo proletare vikinge me shpatulla tė gjėra sa Lebensraum-i.”””

Clidhje ka Hitleri ne kete muhabet, pse e kthen ne retorike propagandistike.

E mira e do qe Shqiperia te kultivoje c’eshte shqiptare, cfare njihet si shqiptare, cfare eshte pjese e pashkeputshme e kultures shqiptare qofte edhe me origjine te huaj.

””Veriu i pastėr qė pėrmend ti kam frikė se nuk ekziston. Ēiftelia e ka emrin nga turqishtja,””’
Crendesi ka nga vjen nje mjet muzikor, rendesi ka cfare muzike prodhon. Ciftelia nuk prodhon muzike orientale.
Tani me kete mendje te ndalojme pianistet se pianoja nuk eshte shqiptare. Rendesi ka te prodhoje muzike qe vjen nga shpirti i shqiptarit, jo te huazojme shpirtin e huaj, kur prodhojme muzike. Kjo eshte thelbesore ne ruajtjen e zhvillimin e kultures shqiptare.


””kulla e famshme nga persishtja ””
Ne fakt e ka nga kungullishtja edhe emrin edhe strukturen ndertimore.

””Muji e Halili jane agallarė e jo Mujsi e Hal-ylli qesharakė tė interpretimeve sedėrmėdha.””’

Posi jo, vetem se harron se nuk jane agallare ne bosnje por dy fshatare shpesh karagjoza si nastradini. Shko interesohu para se te me bombardosh padashje me propagande sllave.

”””Pėr hir tė njė jugu tė pastėr ti ke asgjėsuar tė paktėn Beratin e Gjirokastrėn me gjithė arkitekturė, melos e frazeologji.””’

Ncuq, ruaj c’eshte tashme e imja, nga Berati ruaj kishat e teqete dhe baba Tomorrin, nga Gjirokastra deshiren per kulture e shqiptari si dhe padyshim Kadarene.

Cu fut e nuk hiqet dot, skemi cti bejme, chiqet le te hiqet, cfare nuk hiqet dot te mos kultivohet, por te kaloje ne harrese…. Eshte shume e thjeshte kjo ceshtje, thjesht jepi jehone e investo ne c’eshte e jona.

””’Pėrdore tė lutem parimin e purizmit edhe nė gjuhė, hiq gjithė fjalėt me origjinė greke, latine, sllave, osmanishte, neolatine, angleze””’

Une e perdor mesa mundem kete parim. Qe thua ti edhe fjalen konkurrence e zevendesoj me anarendje, keshtu edhe po heq nje fjale te rende per veshin.
Ja tek keto 2 fjalite e mesiperme, perfshire kete te treten nuk gjen asnje fjale joshqiptare.
Pra nuk shoh pse duhet qe per shkak te nje kaluare te hidhur, te vazhdoj te hidherohem me deshire edhe ne te ardhmen.

Parimi i pastertise eshte shume i thjeshte, mjafton ti japesh jehone asaj cka eshte e jotja e te lesh ne harrese c’nuk eshte e jotja e patjeter te jesh i vemendshem kur huazon.
Shqipja do ndihej mjaft mire, sikur fjalet e huaja te duheshin vetem si vaksina.

””’Nėse njė libėr si i Schmitt-it, (i mirė a i keq, tendencioz a jo, gjithsesi shkencor)””

Shkencor per ty, se mua nuk me kundershtoi njeri kur njepernje nxorra se libri eshte pseudo-shkencor dhe as kam besim se do ta besh ti, se fjala shkencor per ty mesa po shoh eshte ne sherbim te propagandes ashtu si per gjithe mbeshtetesit propogandistike te atij libri.
Nuk mjafton te jesh historian per te bere shkence, duhet te ndjekesh metoden shkencore qe te besh shkence.
Shmitit si plasi per shkence,parapelqeu nje liber qe mund te shitej.

”””Me precedentin qė ėshtė krijuar, mjafton qė politika t’i veshė projektet e saj tė mbrapshta me mitologji nacionaliste, rezistenca ndaj tyre do tė hasė nė stuhi tė tjera histerike gjithėpopullore tė prodhueshme lehtėsisht nga megafonėt masmediatike.””’

Gjarperin po e ngacmove te pickon, po edhe qenit te stanit qe ne pamje te pare duket si i qete(psh jo si pitbulli) po i ngacmove delet te shqyen me katersh, qofsh njeri, ujk apo edhe ari.

Gjerat nuk behen me dua une, keshtu me pelqen mua, e dua tani ,e mira eshte keshtu si them une edhe pike. Jo zoteri, duhet kohe, duhet mendim, argumentim, duhet kuptuar nevoja e njeriut, si per te miren ashtu edhe per keqen. Po keta intelektualet tane te dashur persa i perket europianizmit hecin me parimin:
E dua nusen tani dhe e dua si e jotja.

Po dale, mbaje hovin, se keto jane pune qe duan kohe, se koha eshte si puna e ujit qe zbut token ku rrjedh e qe kur behet akull arrin te caje edhe shkembin .

””Njė fjalė e fundit: Tė lutem kushtoju vėmendje ngjyresave qė u jep fjalėve “jevg” a “vllah” apo bashkėshoqėrimeve tė tilla si “kongolez” me “kanibal”. Nėse vėrtet pretendon se je nacionalist i matur e jo teprues, impulset drejt zvogėlimit tė Tjetrit mund tė marrin formėn e racizmit apo ksenofobisė, tė cilat ti thua se nuk tė pelqejnė. Po ashtu dekorata pėr shqiptarofobi, tė lutem mos i shpėrdoro (na del e tepron presidenca pėr shpėrdorime dekoratash).””’

Sigurisht qe u kushtoj vemendje, thjesht i perdor me te thene ‘i huaj’ . Kanibal eshte si me thene, Ticio,Kajo, Sempronio.
Pastaj ne kemi presidentin aleat Obamen qe eshte keniot, nga fisi ugabuga ( e dija deri dje po e harrova e po ve nje qe perdorim zakonisht per afriken), keshtu qe do i masim patjeter fjalet.

Ksenofob sjam, por te huajt o jane miq o jane armiq. Kur jane armiq, me quaj ksenofob e cte duash.
Racizem? E kam bere timin racizmin pozitiv, mbrojtjes, ne kuptimin qe perderisa jemi diku tek 80-90% te nje race, le te mos e ulim kete perqindje se Amerika po tregon se edhe ne politike republikanet e zinj u hodhen nga ana e demokratikut Obama, dmth per hir te races hoqen dore nga bindjet e tyre politike, per te cilat kishin nje jete qe luftonin, praktikisht mohuan vepren e tyre politike per hir te races.

Kjo ka edhe shpjegim psikologjik e vete natyra te bardhet psh si ka bere te pershtatshem per klimen ekuatoriale.
C’eshte e mire skam pse ta quaj e keqe. Nese do te me akuzosh per qefin tend e te besh mbrojtesin e se keqes beje, une nga e imja nuk luaj vendit, nese e kam te argumentuar e perkunder nuk marr argumenta por propagande.